Ola, wie weet de verschillen bij deze 2 inbouwers voor hefdaken, in kwaliteit bedoel ik.
Atrion (Steggerda) is wat goedkoper dan FSL, maar voor mij zitten die wel een stuk verder weg dan FSL Lith). ben van Breda.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
hefdak, Atrion of FSL
- patrick 468
Re: hefdak, Atrion of FSL
Hallo Patrick,
Ik zou zeker naar FSL gaan als ik jou was. Niet alleen omdat je er zo dichtbij zit.
Het lijkt misschien iets duurder, maar het wordt dan ook prachtig mooi afgewerkt en met verlichting er in. :klappen
Ik heb me laten vertellen dat Atrion de kunst heeft afgekeken van FSL. :alarm
Ik heb het zelf een paar maanden geleden bij FSL laten doen en ik ben zeer tevreden.
Doe er je voordeel mee
Ik zou zeker naar FSL gaan als ik jou was. Niet alleen omdat je er zo dichtbij zit.
Het lijkt misschien iets duurder, maar het wordt dan ook prachtig mooi afgewerkt en met verlichting er in. :klappen
Ik heb me laten vertellen dat Atrion de kunst heeft afgekeken van FSL. :alarm
Ik heb het zelf een paar maanden geleden bij FSL laten doen en ik ben zeer tevreden.

Doe er je voordeel mee

T4 4 ever, Christ 4 Eternity
- Christoffel
Atrion is een goedkoop afgietsel van FSL.
Beide van dichtbij gezien. FSL beter doorontwikkeld en afwerking netter.
Zien is geloven.
Chris
Beide van dichtbij gezien. FSL beter doorontwikkeld en afwerking netter.
Zien is geloven.
Chris
Laatst had ik iemand in de bus die een Atrion-dak op zijn T4 had, die baalde dat hij niet wist van FSL en de extra hemelafwerking, hij was notabene Brabander. Zoals hij het stelde had hij wel veel minder dak voor minder geld.
Overigens was mijn FSL-dak niet geheel probleemvrij, maar Frans is onvermoeibaar in het zoeken naar oplossingen
Overigens was mijn FSL-dak niet geheel probleemvrij, maar Frans is onvermoeibaar in het zoeken naar oplossingen

1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!