Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
shhhhhh geluid
shhhhhh geluid
Wie weet wat.
Soms als ik stop bij parkeeren of stoplicht dan hoor ik een soort sisend geluid
het lijkt op lucht wat ontsnapt duurt heel even dan stopt het het is ook niet al te hard maar wel hoorbaar.Heeft iemand een idee wat het kan zijn.Alvast bedankt. tdi 2003 was 88 pk. Groetjes jan
Soms als ik stop bij parkeeren of stoplicht dan hoor ik een soort sisend geluid
het lijkt op lucht wat ontsnapt duurt heel even dan stopt het het is ook niet al te hard maar wel hoorbaar.Heeft iemand een idee wat het kan zijn.Alvast bedankt. tdi 2003 was 88 pk. Groetjes jan

ssssssss
Hoi Jan,
Dat geluid heb ik ook komt onder het dachbord vandaan. Als ik dan ff op het rempendaal trap is het weg. Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag als jou.
rarararararararara wat is dit geluid wie oh wie.
Ik heb een t4 combi 102 pk 235.000 km uit 2002
Gr Patrick
Dat geluid heb ik ook komt onder het dachbord vandaan. Als ik dan ff op het rempendaal trap is het weg. Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag als jou.
rarararararararara wat is dit geluid wie oh wie.
Ik heb een t4 combi 102 pk 235.000 km uit 2002
Gr Patrick
Laatst gewijzigd door patje1010 op 09 feb 2007, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Hééé, dat heb ik ook, sinds gisterochtend eigenlijk.
Wilde dezelfde vraag nu stellen, maar je bent me voor.
Bij mij hoor je het amper binnen, maar als je voor de auto staat wel duidelijk.
Kon niets ontdekken, alles werkt verder prima.
Als ik gas geef wordt het niet erger (dus geen lekkage bij spruitstuk of uitlaat)
Ben benieuwd,
Mvg,
Eric
Wilde dezelfde vraag nu stellen, maar je bent me voor.
Bij mij hoor je het amper binnen, maar als je voor de auto staat wel duidelijk.
Kon niets ontdekken, alles werkt verder prima.
Als ik gas geef wordt het niet erger (dus geen lekkage bij spruitstuk of uitlaat)
Ben benieuwd,
Mvg,
Eric
Rust Roest
Maar Roest Rust Niet
Maar Roest Rust Niet
- siebrand 804
- Contacteer:
- marcel 415
dat is de remslang van de vacuumpomp .de slang die vanaf je vacuumpomp komt naar de remmen.zit waarschijlijk lekje in komt vaker voor,ik had er ook last van kun je beter nieuwe slang op zetten want het kan straks zo zijn dat je wilt remmen en dan doen die het niet meer,eerste keer wel tweede keer kun je trappen wat je wil maar pedaal gaat niet naar beneden geen druk.
Groetjes Marcel 415

Aangezien het geluid alleen maar hoorbaar is bij bedienen remmen( of ophoudt met remmen) kan het volgens mij niet de vacuum leiding naar de rembekrachtiger zijn want dan zou deze continu lekken/hoorbaar zijn. In de rembekrachtiger zit een membraam als je de remmen bediend beweeg je dit membraam ook ik vermoed dat de afdichting bij het membraam niet goed meer is, zodra je de remmen bediend en het membraam beweegt dat er dan een scheurtje in de afdichting "open" gaat staan en dan ook lekt.
Laatst gewijzigd door Theo931 op 09 feb 2007, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- marcel 415