Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
verlagen
verlagen
kan iemand mij vertellen hoe een verlaagde t4 rijd korte wielbasis dc.
wil hem graag een paar cm. laten zakken omdat het zo mooi staat.
ik heb 16 inch wielen onder de auto. het gaat mij meer om het verschil met drempels en dat soort ongein. ik hoop niet dat ie keihard wordt.
nog iets, weet iemand een adresje waar ik mijn ramen kan laten blinderen?
en wat dat kost.
alvast bedankt
cor.
ik heb 16 inch wielen onder de auto. het gaat mij meer om het verschil met drempels en dat soort ongein. ik hoop niet dat ie keihard wordt.
en wat dat kost.
alvast bedankt
cor.
Re: verlagen
Verlagingsveren en de vooras naar beneden draaiencor schreef:kan iemand mij vertellen hoe een verlaagde t4 rijd korte wielbasis dc.
en wat dat kost.
alvast bedankt
cor.
- theo#94 T4
- Pascal-141
Het hangt er ook vanaf welk type T4 je hebt (ivm laadvermogen) : een 1.0 versie bvb staat af fabriek al hoger dan een 0.8 versie .
Wanneer je een 1.0 versie 4 cm verlaagd , voel je dat minder dan wanneer je een 0.8 versie 4 cm verlaagd.
Maar over het algemeen zul je héél weinig aan comfort inboeten wanneer je een T4 -4cm verlaagd.
Ik heb er gisteren nog eentje (T4) verlaagd met -7cm . Ook daar valt nog goed mee te rijden ,je behoud nog steeds voldoende comfort . Maar ook het laadvermogen gaat evenredig met de verlaging naar beneden. Hou daar ook rekening mee.
Wanneer je een 1.0 versie 4 cm verlaagd , voel je dat minder dan wanneer je een 0.8 versie 4 cm verlaagd.
Maar over het algemeen zul je héél weinig aan comfort inboeten wanneer je een T4 -4cm verlaagd.
Ik heb er gisteren nog eentje (T4) verlaagd met -7cm . Ook daar valt nog goed mee te rijden ,je behoud nog steeds voldoende comfort . Maar ook het laadvermogen gaat evenredig met de verlaging naar beneden. Hou daar ook rekening mee.
-
- Contacteer:
Verlagingsset
ik heb een setje van eibach onder zitten.Die werken perfect.Moest allen de bullbar eronderuit halen in verband met de kl@@@@te drempels ,want daarmee raakte ik de drempels steeds. 

Mijn dag komt nog wel , even geduld.