ziet er echt strak uit

Dank je, voor het compliment.Peter 887 schreef:Mooi project Peter, ziet er weer schitterend uit.:klappen
ik zou het lef er niet voor hebben, als ik een gat in mijn dak moet zagen, ben ik als de dood dat het mis gaat.
En ik heb nog wel een elekrtisch webasto dakje liggen van Harry, eerst maar even wat moed verzamelen,
en dan laat ik hem er wel inzagen, maar dat kan nog wel even duren.
We zijn ook erg blij dat het dak dicht is; we hebben ook niet op een tubetje kit gekeken, het was immers zo voor de pak. En beter een tube van bijvoorbeeld 10 euro extra gebruiken, als later voor een paar 100 euro schade door lekkage..Gaas schreef:Peter, fijn dat alles goed gegaan is en dat het water buiten blijft. Het geheel ziet er fantastisch uit. Gefeliciteerd!!
Trouwens, is het lichtmetaal wat je er onder hebt zitten of zijn het apparte wieldoppen? Strak.vr.gr. Gaas
Dank je, gelukkig is het Engels en geen Vlaams wat je neerschrijft, zodat ik het ook begrijpdukerider schreef:R E S P E C T
Dank je wel Emiel,kunkmcm schreef:Ziet er goed uit Peter.
Doet me denken aan vorig jaar; Toen heb ik deze hele sessie zelf gedaan.
Hele Westfalia-set 2003 opgekocht en ingebouwd.
Vergt veel tijd en durf maar het resultaat is verbluffend.
Meteen vier weken door Zuid Europ getrokken.
Veel plezier ermee.Emiel
Dank je Dirk,Dirk/970 schreef:Nou Peter, petje af weer :klappen wat een schoonheid! En heel veel plezier met het interieur![]()
Ben heel benieuwd naar het artikel over de ombouw!
Tja, er blijken nogal wat problemen te zijn met het begrijpen van Vlaams hier op het forumMultivan Generation schreef:Dank je, gelukkig is het Engels en geen Vlaams wat je neerschrijft, zodat ik het ook begrijpdukerider schreef:R E S P E C T![]()
![]()