en zij deze wel goed gekeurd voor onder een multivan?

En rijdt dat nog een beetje met 275 breed, lijkt mij eigenlijk TE breed

Zijn wel errug mooie velgen

painter schreef:En welke prijs heb je tegen je vrouw gezegd Jan, volgens mij leest ze nooit WJW.jan uit belgië schreef:Hoi S4Rs,S4Rs schreef:@ Jan uit belgie,
Maak ik je even vragen hoeveel ze kosten die 20inch zonder banden/ of met
en zijn ze ook smaller te krijgen?
Prijs: 9/20 = 336.15 excl btw per stuk
Prijs: 10/20 = 363.15 excl btw per stuk
En ik denk het niet..
Hier is de link: http://www.bus-tuning.nl/index.php?opti ... Itemid=340
Alle goeds uit Bergen, en tot ziens in de loods in St.Annaparochie.
Hoi Painter en S4Rs,S4Rs schreef:Misschien een beetje een noobie vraagje maar WTF is het verschil tussen 9/20 en 10/20. en zeg niet 1![]()
en zij deze wel goed gekeurd voor onder een multivan?![]()
En rijdt dat nog een beetje met 275 breed, lijkt mij eigenlijk TE breed![]()
Zijn wel errug mooie velgen
Hallo Jan,Wat de keuring betreft, dat is een andere zaak...............
Hoi Bernie,bernie schreef:
Hallo Jan,
Mijn (belgische) T5 is 2 weken geleden nog goedgekeurd met 20"velgen, 275/35/20.
Zonder opmerking !
Het enige dat wordt gecontroleerd is de load index en de staat van de banden natuurlijk.
@paulscs wat is voor jou de sitepaulscs schreef:Bedankt Ferry, ben met mijn velgen leverancier aan het stoeien over een hele mooie set 22 inch van O.Z. er zit wel 265 onder en deze zijn gebruikt vandaar mijn vraag. Nu heb ik 20 inch met 275 wat echt super stuurt ( vind zelfs mijn vrouw ) vandaar ook dat ik deze te koop heb staan op de site. Enne wat beteft hol of bol zeg ik hol maar niet te.
Ik ben erg fan van Deni in Zwanenburg de eigenaar/medewerker heeft echt verstand van velgen en banden, ik bedoel daarmee dat niet alleen de prijs goed is maar dat er ook gekeken word naar de juiste loadindex, et waarde en een wiel word op 0 marge uitgeleind aar heb ik dan op een totaal bedrag van toch minimaal 3000 euro per set wel wat voor over. Kijk maar op http://www.deni.nlS4Rs schreef:@paulscs wat is voor jou de sitepaulscs schreef:Bedankt Ferry, ben met mijn velgen leverancier aan het stoeien over een hele mooie set 22 inch van O.Z. er zit wel 265 onder en deze zijn gebruikt vandaar mijn vraag. Nu heb ik 20 inch met 275 wat echt super stuurt ( vind zelfs mijn vrouw ) vandaar ook dat ik deze te koop heb staan op de site. Enne wat beteft hol of bol zeg ik hol maar niet te.