Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

stopcontact

vragen over de T4
Plaats reactie
pieterlinda
Berichten: 174
Lid geworden op: 05 feb 2007, 21:00

stopcontact

Bericht door pieterlinda »

Hallo wjwers, aangezien ik een dertienpolige stekker aan mijn caravan heb zou ik ook graag een dertienpolig stopcontact op mijn bus willen hebben. Aan de techneuten onder ons de vraag, is dit een grote operatie of valt het mee. Groeten Pieter en Linda.
Glenn Geerlings 900
Berichten: 192
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:08
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

Appeltje eitje

Bericht door Glenn Geerlings 900 »

Als het goed is zijn de meeste kabels er al van jouw eigen 7-polige stekkerdoos.Volgens mijn alleen kijken of je mistlamp heb zoniet even draadje trekken van de mistlamp en kijken of je continu 12v erbij wilt hebben anders moet je daar ook een draad van trekken maar die zou ik wel pakken van je accu en gelijk een zekering erbij aansluiten zo dicht mogelijk bij de accu en dan draad naar achteren leiden 2,5 dik draad.En je moet even kijken welke stekker je op de caravan hebt want je hebt er verschillende:Jeager of Multicon :ie
Mijn dag komt nog wel , even geduld.
aernout

Bericht door aernout »

je kunt bekabeling vanaf de stekkerdoos vrij eenvoudig naar het achterlicht halen.
als ik het goed heb loopt alle bekabeling naar 1 achterlicht, en vanaf daar naar de andere.
dus als je een kabel van de stekkerdoos naar het juiste achterlicht trekt, kun je alles zo aansluiten!
op dat achterlicht zit ook een extra connector waar een stekker in past tbv de stekkerdoos.
als je het makkelijk wilt houden zou ik eens informeren bij de automaterialenzaak of de dealer voor een passend kabelsetje
en inderdaad, er zijn meerdere typen
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

Alle draden onder de auto voor de verlichting komen rechtsachter onder/achter de bumper bij elkaar. :knipoog
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie