Dick & Rika schreef:pff na een hoop gedoe en onze dag planning helemaal in de warre te hebben geschopt

is de bearlock ingebouwd
wat was het geval normaal zou het een uurtje anderhalf duren maar in dit geval niet. Dit bedrijf had al wel veel meer bearlocks ingebouwd maar dan van andere merken bussen en meer t5s dit was de 1e t4 dat vond ik eigelijk nie zo prettig maar goed tis goed gekomen..
nu had hij een papier wel voor de t4 bij de hand maar die was voor de wijsneus en nie de goeie voor onze bus
nu moest het dus allemaal precies afgemeten worden en had die meneer er even wat meer tijd voor nodig..
Maar goed hij zit er in.
Veel pezier, met de bearlock, en vergeet hem ook niet te gebruiken.
maar dat zal wel lukken , het is makelijker als een stuurvergrendeling
pinnetje in de vloer drukken en klaar!!.
En een geruster gevoer als je hem in Nijmengen zou parkeren,.
want de deursloten die stellen niks voor, en de startonderbreker ook niet,
voor de op de vag groep gespecialiseerde gasten.
parkeer hem met het stuur gedraaid, dan is die moeilijker op een oprijwagen te trekken, Als ik de omgeving helemaal niet vertrouw, dan doe ik ook nog zo'n gele klem op het stuur, alles kost tijd, en dat is nu net wat de potentiele dief niet wil.
De rest van de dag ligt alles in de warre maar goed dat is onderhand ook al weer bijna allemaal opgelost..
Niet weer vanuit gaan dat het idd maar zo kort duurt
