pff na een hoop gedoe en onze dag planning helemaal in de warre te hebben geschopt is de bearlock ingebouwd
wat was het geval normaal zou het een uurtje anderhalf duren maar in dit geval niet. Dit bedrijf had al wel veel meer bearlocks ingebouwd maar dan van andere merken bussen en meer t5s dit was de 1e t4 dat vond ik eigelijk nie zo prettig maar goed tis goed gekomen..
nu had hij een papier wel voor de t4 bij de hand maar die was voor de wijsneus en nie de goeie voor onze bus
nu moest het dus allemaal precies afgemeten worden en had die meneer er even wat meer tijd voor nodig..
Maar goed hij zit er in.
De rest van de dag ligt alles in de warre maar goed dat is onderhand ook al weer bijna allemaal opgelost..
Niet weer vanuit gaan dat het idd maar zo kort duurt
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
bearlock ingebouwd!
Re: bearlock ingebouwd!
Dick & Rika schreef:pff na een hoop gedoe en onze dag planning helemaal in de warre te hebben geschopt is de bearlock ingebouwd
wat was het geval normaal zou het een uurtje anderhalf duren maar in dit geval niet. Dit bedrijf had al wel veel meer bearlocks ingebouwd maar dan van andere merken bussen en meer t5s dit was de 1e t4 dat vond ik eigelijk nie zo prettig maar goed tis goed gekomen..
nu had hij een papier wel voor de t4 bij de hand maar die was voor de wijsneus en nie de goeie voor onze bus
nu moest het dus allemaal precies afgemeten worden en had die meneer er even wat meer tijd voor nodig..
Maar goed hij zit er in.
Veel pezier, met de bearlock, en vergeet hem ook niet te gebruiken.
maar dat zal wel lukken , het is makelijker als een stuurvergrendeling
pinnetje in de vloer drukken en klaar!!.
En een geruster gevoer als je hem in Nijmengen zou parkeren,.
want de deursloten die stellen niks voor, en de startonderbreker ook niet,
voor de op de vag groep gespecialiseerde gasten.
parkeer hem met het stuur gedraaid, dan is die moeilijker op een oprijwagen te trekken, Als ik de omgeving helemaal niet vertrouw, dan doe ik ook nog zo'n gele klem op het stuur, alles kost tijd, en dat is nu net wat de potentiele dief niet wil.
De rest van de dag ligt alles in de warre maar goed dat is onderhand ook al weer bijna allemaal opgelost..
Niet weer vanuit gaan dat het idd maar zo kort duurt
-
- Berichten: 5456
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:36
- Locatie: Frankrijk Vienne
Vanmorgen is ook bij ons de Bearlock ingebouwd, zonder problemen.
Wij hebben een 91er california met tdi-motor/bak. We vreesden dat ook bij ons problemen zouden optreden, maar ging OK. De positie van de achteruitversnelling is van belang bij inbouw Bearlock. Bij ons is dat rechts->achteren. Inbouw is dan eenvoudig. Er zit aan de onderzijde van de bus ook nog plaatstaal, zodat ook van hieraf geen eenvoudig demontagewerk kan plaatsvinden door onbevoegden. Dit schijnt vereist te zijn door de Nederlandse verzekeraars. Waarschijnlijk zit dit niet bij de Poolse versie en kost daarom dus minder materiaal en arbeidsloon. Maandag maar even kontact opnemen met verzekeraar voor aangepaste polis.
Groetjes Egbert & Manon
Wij hebben een 91er california met tdi-motor/bak. We vreesden dat ook bij ons problemen zouden optreden, maar ging OK. De positie van de achteruitversnelling is van belang bij inbouw Bearlock. Bij ons is dat rechts->achteren. Inbouw is dan eenvoudig. Er zit aan de onderzijde van de bus ook nog plaatstaal, zodat ook van hieraf geen eenvoudig demontagewerk kan plaatsvinden door onbevoegden. Dit schijnt vereist te zijn door de Nederlandse verzekeraars. Waarschijnlijk zit dit niet bij de Poolse versie en kost daarom dus minder materiaal en arbeidsloon. Maandag maar even kontact opnemen met verzekeraar voor aangepaste polis.
Groetjes Egbert & Manon
Is dit wel zo, zal toch niet.Egbert&Manon schreef:Vanmorgen is ook bij ons de Bearlock ingebouwd, zonder problemen.
Wij hebben een 91er california met tdi-motor/bak. We vreesden dat ook bij ons problemen zouden optreden, maar ging OK. De positie van de achteruitversnelling is van belang bij inbouw Bearlock. Bij ons is dat rechts->achteren. Inbouw is dan eenvoudig. Er zit aan de onderzijde van de bus ook nog plaatstaal, zodat ook van hieraf geen eenvoudig demontagewerk kan plaatsvinden door onbevoegden. Dit schijnt vereist te zijn door de Nederlandse verzekeraars. Waarschijnlijk zit dit niet bij de Poolse versie en kost daarom dus minder materiaal en arbeidsloon. Maandag maar even kontact opnemen met verzekeraar voor aangepaste polis.
Groetjes Egbert & Manon
Is tenslotte een heel Pools product.
Maar de Poolse inbouwers kunnen hier antwoord op geven.
mvg Jan
Veel plezier met mijn T4
-
- Berichten: 5456
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:36
- Locatie: Frankrijk Vienne
De stalen bescherming onder lijkt mij niet zo noodzakelijk. Het slot+vergrendeling is al ruim voldoende om de snelle jongens te doen afdruipen. Dit is ook gemakkelijk zelf te monteren. 2 man/vrouw + hefbrug = half uur. Zonder brug is ook nog wel te doen. Dus montage in Polen is niet echt nodig. Afhalen is voldoende.
-
- Berichten: 297
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 23:16