Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
intresse T4 onderdelen uit Engeland?
intresse T4 onderdelen uit Engeland?
is er iemand die intresse heeft in transporter onderdelen uit engeland, of andere dingen? Ik ga regelmatig met een t4+trailer er heen voor mijn eigen bedrijf, als ik iemand hier kan helpen, laat maar weten 

- Roger B. (11)61
Re: intresse T4 onderdelen uit Engeland?
Is onderdelen uit engeland dan interessant? zijn de onderdelen daar zoveel goedkper? of hebben ze er afwijkende opties?
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
ja das handig als je aan bijde kanten dezelfde spiegels wil hebben. in engeland zijn de t4`s in spiegelbeeld. een linker schuifdeur is ook mogelijk als je die nodig hebt want hier zijn ze zeer zeldzaam. 

Acv power
- Roger B. (11)61
engelse spiegel kun je hier bij de dealer ook gewoon bestellen, linker schuifdeur ook
gebruikt is dit natuurlijk een ander verhaal..... maar dan moet FastFWD ook maar zin hebben om de sloperijen langs te gaan op zoek naar onderdelen voor je..................
dat met die spiegels.....
ga je dan niet een stuk zicht naar achteren (in je spiegel) kwijt raken?
gebruikt is dit natuurlijk een ander verhaal..... maar dan moet FastFWD ook maar zin hebben om de sloperijen langs te gaan op zoek naar onderdelen voor je..................
dat met die spiegels.....
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
- Multivan Generation
- Contacteer:
Net op de Kombination Meeting waren er Engelsen.
Hun linker buitenspiegel schroefde hij er zo af en ging er mee lopen,
ik vroeg hem: Wat ga je daar nu mee doen,
antwoord, ja er wilde iemand ruilen...

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ik ga voor mn eigen bedrijf juist langs sloperijen en er staan wel een aantal T4's vaak, achterbankjes, schuifdeur, spiegels en andere interieurdelen zijn wellicht interessant voor hier, andersom kan ik ook spullen meenemen richting daar, aangezien ik leeg naar engeland ga, wat foto's van laatste keren:

- Blue Thunder 505
Hoi, ik heb evt. wel belangstelling in een gebruikte (Nederlandse) bestuurdersspiegel. Dus de brede spiegel. Kan ik die er dan, bij mij zo op de rechterkant schroeven?
Fred
Fred
- m.c van den berg
We rijden een caravelle ,dus aan de bestuurderszijde zit een opbergvak met klep. Kan je dat ook linkerkant met klep ? Daar zit al een deurbak. maar zonder de klep. Kunstof is grijs met bekleding donker harig .
Hoor het wel : Groetjes Marinus
Niet sneller rijden als je bescherm engel vliegen kan. Groeten van uit de Betuwe van Marinus & Jannie
foto nr 602
foto nr 602
nee dat gaat niet werken, misschien werkt het bij VW met alleen het glas wisselen, ik zit fulltime alleen in de Honda's en heel enkel een VW, bij Honda is de hoek van het spiegelhuis anders bij RHD versus LHD, dus niet uitwisselbaar zonder een stuk zicht kwijt te rakenBlue Thunder 505 schreef:Hoi, ik heb evt. wel belangstelling in een gebruikte (Nederlandse) bestuurdersspiegel. Dus de brede spiegel. Kan ik die er dan, bij mij zo op de rechterkant schroeven?
Fred
geen tot weinig caravelles daar, en als er 1 is is ie binnen een week helemaal leeg, moet er heeeel toevallig tegenaan lopenm.c van den berg schreef:We rijden een caravelle ,dus aan de bestuurderszijde zit een opbergvak met klep. Kan je dat ook linkerkant met klep ? Daar zit al een deurbak. maar zonder de klep. Kunstof is grijs met bekleding donker harig .
- lucske
- Contacteer:
Dat was met mijMultivan Generation schreef:Net op de Kombination Meeting waren er Engelsen.

klopt inderdaad, ga nu effe uitzoeken hoe ik het spiegelhuis iets verder naar buiten kan krijgen zodat het siegelglas niet helemaal naar buiten hoeft om toch maar iets te zien in de spiegel.Roger B. schreef:...
Lucske
GSM:0494-133.861

- Multivan Generation
- Contacteer:
had ik het toch goed gezien he 

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
een stukkie van het kunstofhuis
af vijlen

Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
- GerJol 716
Allee mannen dat staat ook gewoon in de T4 tips en trucs ------------->Engelse spiegel
Succes,
Gerard
Succes,
Gerard
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan

- Multivan Generation
- Contacteer:
errug goed beschreven