Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Opties bij nieuwe T5

vragen over de T5
Plaats reactie
Moloko
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2007, 18:23

Opties bij nieuwe T5

Bericht door Moloko »

Morgen bestel ik een T5, welke opties moet per se kiesen(mistlampen, el. opklapbere spiegels etc.)?
urla
Berichten: 54
Lid geworden op: 22 feb 2007, 19:16

Bericht door urla »

eerste vereiste vind ik airco,zit nu in het 60 pakket voor ongeveer 800 euro met elec spiegels en comfortstoelen en afstandsbediening,misschien automaat rijdt wel lekker relax.
vaniac
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:33

extra koelwaterverwarming!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door vaniac »

Zonder extra koelwaterverwarming krijg je je T5 nauwelijks warm in de koude maanden. Eventeel aangevuld met standkachel.

Ik maak zelf dagelijks gebruik van de elektrisch inklapbare spiegelfunctie.
sep
Berichten: 452
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:24
Locatie: HOOGEZAND
Contacteer:

dit zijn ook een paar dingen

Bericht door sep »

Had je al gedacht aan stoelverwarming ,echt helemaal perfect in de winter en heerlijk voor de onder-rug ,stoelen met armleuningen ,airco ,electrisch inklap /verwarmbare spiegels ,en ook zeer belangerijk de extra geluids isolatie (ik weet niet meer in welk pakket dit zit )
en voor de buitenkant ,in ieder geval multivan koplampen met witte knipperlichten en bumpers in kleur .
maar zonder gekheid ,het loopt nogal snel aan met die opties ,als je het kan /wil doen ,dan zijn bovenstaande zaken zeer aan te bevelen ,en als het budget het toelaat pak dan de 174 pk ,das altijd veel plezier .

mvg sep
Moloko
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2007, 18:23

Bericht door Moloko »

Bedankt allemaal, de bus is besteld, over 2 maanden(of 3?) krijg ik mijn eerste T5..
Plaats reactie