Ik ga ze er morgen op kwakken en zal een voor en na piccie posten

Ik was 120 euro kwijt voor armen, bladen en montage. Echt superdingen, wil nooit meer anders. Vraag van mij : blijft dat nano spul ook zitten bij behandeling van de T5 in wasstraten etc.?Lisboa schreef:Ik hoor goede resultaten over deze ruitenwissers, zijn dit dezelfde wissers uit de ANWB-Test?(laatst ontvangen Kampioen)
Wat zijn de kosten van deze set, en is het makkelijk aan te brengen op de T5?
moeten er bij de T5 ook andere armen op dan? heb ze ook op de T4 gezet, maar daar passen ze gewoon op de oude armen en kostte me het setje via Ebay 23 euro oidzeef schreef:Ik was 120 euro kwijt voor armen, bladen en montage. Echt superdingen, wil nooit meer anders. Vraag van mij : blijft dat nano spul ook zitten bij behandeling van de T5 in wasstraten etc.?Lisboa schreef:Ik hoor goede resultaten over deze ruitenwissers, zijn dit dezelfde wissers uit de ANWB-Test?(laatst ontvangen Kampioen)
zeef schreef:Ik was 120 euro kwijt voor armen, bladen en montage. Echt superdingen, wil nooit meer anders. Vraag van mij : blijft dat nano spul ook zitten bij behandeling van de T5 in wasstraten etc.?Lisboa schreef:Ik hoor goede resultaten over deze ruitenwissers, zijn dit dezelfde wissers uit de ANWB-Test?(laatst ontvangen Kampioen)
Ik was weetjeweller nummer 4 die langs kwam35 euro incl. montage...Bosch.( voor T4)in Heiloo
Nee, ik woon niet in Lissabon/Portugal en kom er ook niet vandaan.S4Rs schreef:@Lisboa,
(woon je in portugal? of kom je uit portugal)
Wat voor merk is dat , dat van dat spul voor je ramen.
Dat mag altijdLisboa schreef:
Zal ik eens een filmpje plaatsen vanuit een mooie T5?![]()