Dick

Kerel wat heb jij een geheugen. ik vond het toen (en dan ben ik heel eerlijk) in eerste instantie een uitvinding/idee wat volgens mij niet lang zou blijven zitten, maar ik zat er blijkbaar helemaal naast, omdat je het nog in gebruik hebt en tevreden bent. Ik was van mening dat door het regenwater/wassen van de auto de lijmlaag nog wel een keer los zou laten en opspattende drek tussen de strippen zou gaan zitten met als gevolg een aanslag op je lak. Ik zat er dus naast.Peter schreef: Vorig jaar tijdens de Drenthe meeting was Johan de eerste die het opviel![]()
![]()
(nadat ik hem er op gewezen had![]()
)
Op internet zie ik dat een aantal bedden 108 cm breed zijn, is dit de maximale breete, of kun je met wat aanpassingen (bijvoorbeeld in je kussens) hier 1.10 van maken?o slaapplaatsen voor ten minste 2 personen. Deze slaapplaatsen mogen eventueel met behulp van de zitplaatsen worden gemaakt, echter niet met de zitplaatsen voor de bestuurder en de bijrijder. Als het een tweepersoonsslaapplaats betreft, moet deze ten minste 180 cm lang zijn en ten minste 110 cm breed
Slaaphefdak is de volle lengte van de auto en de breedte is de breedte van het dak.PJJ-65535 schreef:Hallo Camperbouwer
Als ik het goed gelezen heb heb jij een slaaphefdak in je VW zitten.
Mijn vraagjes is:
Hoe groot is dit slaaphefdak omdat ik graag wil weten (en misschien anderen met mij) of alleen een slaaphefdak voldoende is voor de "grooote camperkeuring". Oftewel, als ik een slaaphefdak heb, kan ik dan toe met een gewone bank achterin, en er meubeltjes / kookplaat / spoelbak inzetten ?Op internet zie ik dat een aantal bedden 108 cm breed zijn, is dit de maximale breete, of kun je met wat aanpassingen (bijvoorbeeld in je kussens) hier 1.10 van maken?o slaapplaatsen voor ten minste 2 personen. Deze slaapplaatsen mogen eventueel met behulp van de zitplaatsen worden gemaakt, echter niet met de zitplaatsen voor de bestuurder en de bijrijder. Als het een tweepersoonsslaapplaats betreft, moet deze ten minste 180 cm lang zijn en ten minste 110 cm breed
Bij voorbaat dank, Pieter.
PS. DAnk je voor de reactie op eerder forum-lijst, Ja we zijn er wel uit en willen een slaaphefdak op onze T4 en mijn vrouw (en ik ook) willen graag een keertje komen kijken. (Gaan we heeeelemaal van Zeeland-West naar Zeeland oost.... ;-) Groetjes, Pieter.
Ik ben benieuwd waneer ze mij eens komen bezoeken rij nu zo ongeveer 4 jaar camper en nog nooit een bezoek gehad of ik hoor de deurbel niet. Nou ze mogen bij me komen.heb bed kan koken kan slapen heb genoeg kastruimte heb sta hoogte heb vaste tafel.Multivan Generation schreef:Vandaag onaangekondigde controle gehad door de belastingsdienst (2de keer al, eerste keer niet thuis)
De beste man heeft zich netjes gelegitimeerd en vroeg aan Diana of hij even mocht kijken.
Vroeg waar de slaapplaatsen waren,
nou zegt Diana we hebben er 4..
Die man met grote ogen, die bank kan plat neem ik aan, maar dat is dan wel erg krap!
Ja maar boven kunnen, ook 2 personen slapen hoor.
Ook dat wilde hij zien.
Daarna watervoorraad, in orde.
Tafeltje, in orde.
Vast gemonteerde kookstelletje..... oeps dat ligt binnen, dat is defect en wordt gerepareerd.
MMM, dan is het dus niet vast gemonteerd maar uitneembaar, dus dan voldoet het niet aan de eisen.
Tsja zegt Diana, als je het moet repareren dan moet je het wel demonteren of niet soms?
Voldoet dus niet was het antwoord..
Opbergruimte vond hij ook te weinig.
Diana zegt: tijdens de keuring was het voldoende.
Die man: "IK vind het te weinig..."
We zouden er nog van horen, wat er verder gaat gebeuren...
Ik hou jullie op de hoogte...