en nu staat hij met een kapotte bak bij de dealer .2 jaar ergernis en elende .

p.s 3 januari is de garantie afgelopen en op de bak zit geen extra garantie dus als ze hem 29 dec maken met een nieuwe bak dan is de garantie 3 jan afgelopen stom he.
hallo ik denk dat ik hier wat aan heb ,ik heb ondertussen wel een leenauto.van de dealer .maar als ik stappen onderneem zullen ze mij wel geen auto meer lenen denk ik??? want deze kosten zijn oficieel van mij zeggen ze .ze geven mij een leenauto uit goede wil word mij verteld . dan zou het nog een kostbare geschiedenis worden voor mij .maar ik denk toch dat ik hun een brief schrijf ik zal mijn boekhouder eens vragen .gr sierdKobus schreef:Er is m.i. maar 1 oplossing: een aangetekende brief met een samenvatting van je problemen, een lijst met verloren uren aan garagebezoek, de tijd dat je niet over je auto hebt kunnen beschikken, evt. bedrijfsschade, enzovoort. Vervolgens eis je in deze brief dat je dealer (met hem heb je juridisch gezien een koopovereenkomst gesloten, met Pon heb jij niets te maken) binnen een redelijke termijn (bv. enkele weken) alle problemen onder garantie afdoende verhelpt. Je mag van een dergelijke auto toch verwachten dat ie het zonder noemenswaardige problemen gewoon doet? Kunnen ze hier niet aan voldoen dan geef je het uit handen aan een advocaat.
Deze duidelijke aanpak heeft bij mij na een jaar eindeloze ellende geresulteerd in een geheel nieuwe T5. Blijf wel altijd vriendelijk en redelijk tegen je dealer; de monteurs kunnen sommige grove fabrieksfouten nu eenmaal niet altijd meer verhelpen. Eigenlijk kunnen ze het vaak wel, maar mogen ze het niet.....
Hou je poot stijf en succes ermee!