Even een update.
Ik heb goed naar Smev zitten kijken, maar de prijs:kwaliteits-verhouding is een beetje te ver naar de prijs doorgeslagen.
Ook had ik een zeer mooie en goede aanbieding gezien, maar in de kast kun je eigenlijk voor het mooie, maar maximaal 350 mm diepte kwijt.
Het wordt dus Cramer(met glazen afdekplaatjes bovenop), met campercentrum gebeld in Amersfoort, en heb daar prijzen opgevraagd van origineel Westfalia (Cramer),
laat ik het zo zeggen, ben net weer bijgekomen door middel van veel extra zuurstof
Op marktplaats staat iemand uit Breda die een origineel Westfalia kookstelletje te koop aanbied, werkelijk in nieuwstaat, voor 50 euro.
Maar dat paste niet zonder aanpassingen van de kast, en was grijs geëmailleerd, en voorzien van petroleumbranders.
Mocht iemand zoiets zoeken, het ziet er werkelijk als nieuw uit, en bestaat uit één deel..dus meteen met spoelbakje er aan vast.
Mocht iemand nog een idee hebben voor gasdrukveertjes (met afbeelding) voor meubels, dan graag?
Kastdeurtje (middelste paneel van de kast) zonder scharnieren en slotje, kost ruim 130 euro
Slotje gaat wel qua prijs, maar scharnieren 28,50 per stuk
Maar wordt vervolgd.
Ik ga verf op kleur laten mengen in flanel grijs, dus als er meer mensen een spuitbusje willen,
dan kun je meeliften op dezelfde bestelling
Dus tussen het werken door, lekker bezig
Oja de Led-achterlichten(extra set die ik had) vinden een nieuwe eigenaar..
Ben over mijn eigen set, zeer tevreden, erg goede lichtopbrengst...
Oja de kast die ik gekocht had, bevatte nog wat verrassingen, alle nieuwe dichtrubbers, nieuwe slangen en nieuwe koppelstukken voor het water,
had de beste verkoper in de lade gelegd. Kijk en dat was nog eens een leuke verrassing
Stond namelijk niet in de advertentie vermeld dat die erbij zouden zitten, en dat is toch mooi

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...