132 euro wegenbelasting in de maand gaat echt nergens meer over

Volgens mij weinig netteprijs in iedergevalmatje86 schreef:wat is er mis met deze ?viewtopic.php?f=5&t=17658
Wat te denken van waarde vermeerdering, het makkelijke van ff wat eten onderweg, wat drinken onderweg en bij te veel drinken slapen onderweg.Joop schreef:Heel goedkoop gekocht of niet de juiste berekening gemaakt?
Als je alles meerekent, zal de terugverdientijd veel langer zijn (denk aan BPM, renteverlies, afschrijving, interieur?)
Ik reageerde op de stelling dat je de investering in een dik jaar zou terugverdienen. Kan me niet voorstellen dat je een volwaardige camper kunt bouwen tussen de 1500 en 2000 euro. Tel alles eens op aan het eind en reken dan nog eens.bartt4 schreef:Wat te denken van waarde vermeerdering, het makkelijke van ff wat eten onderweg, wat drinken onderweg en bij te veel drinken slapen onderweg.Joop schreef:Heel goedkoop gekocht of niet de juiste berekening gemaakt?
Als je alles meerekent, zal de terugverdientijd veel langer zijn (denk aan BPM, renteverlies, afschrijving, interieur?)
Heb me 2e campertje nu bevalt me prima me polo benzine is nog duurder per jaar