Tip, accuboor mee en ff voorprikken in het asfalt (en andere ondergronden)jan2009 schreef: Daar zijn toch prima haringen voor , in een steenachtige ondergrond
Vuistje mee en hoppa

Tip, accuboor mee en ff voorprikken in het asfalt (en andere ondergronden)jan2009 schreef: Daar zijn toch prima haringen voor , in een steenachtige ondergrond
Vuistje mee en hoppa
In mijn oude Westy was dat achterpaneel ook beschadigd. Ik heb die overgetekend op een hardboard van de doe het zelf en uitgezaagd met de decoupeerzaag. Dan van een Multivan de greep en stangetje gemonteerd. Net iets handiger dan dat gaatje...kolebrie schreef:Jon Tarry schreef:Dat geldt ook nog voor de interieur panelen, @kolebrie. Blijkbaar zijn je ogen wat scherper dan de mijne en is deze foto toch niet helemaal up-to-date!, jaja goede ogen he, het was te proberen, omdat je het ook over onderdelen had, dan ga je speuren bij de foto's...............
.
Veel plezier en goede vakantie's met je hernieuwde camper bus.
Mocht er toch iemand zijn die het interieur paneel van de achterklep van de California T4 te verkopen heeft, denk aan MIJ!!!
Hij is niet helemaal kapot, maar er is een stuk afgebroken dus misschien heb ik maar een gedeelte nodig.
Matje lijkt me iets duidelijker en heeft beide onderdelen, Matje nog wat rondgekeken in je schuur?matje86 schreef: als ik me niet vergis liggen die raamstukken hier naast me en ligt de plaat ergens in de schuur
Hallo Roger,Roger B. (11)61 schreef:de a, b, c en d stijlen is alleen de carrosserie, dus niet de deuren en achterklep. dus de D-stijl bekleding is de bekleding tussen het laatste raam en het gat van de achterklep.
de bekleding van de klep is de raamstijlbekleding van de achterklep (onderste foto van matje)