Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuwe handvatten en binnenscherm + dubbel cabine verwijdere

vragen over de T4
Plaats reactie
Zako
Berichten: 81
Lid geworden op: 07 feb 2007, 10:53

Nieuwe handvatten en binnenscherm + dubbel cabine verwijdere

Bericht door Zako »

Ik zal hier even paar specifieke fotos neerzetten wat er allemaal vervangen moet worden wegens gerammel en versleten handvaten aan de voor deuren.

De versleten handvatten die vervangen moeten worden aan de beide voor deuren..... ik zou graag de artikelnummer van willen en de prijs...

Afbeelding


En die houten plex die tussen de dubbelcabine zit gemonteerd, moet gedemonteerd worden en daarbij moet ook de dubbelecabine eraf. En aan de schijfdeur ook.

Afbeelding
Afbeelding

Sport Generation Blue
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

Voor je handvat:
dat bestaat uit twee delen,
de binnenkant zal nog goed zijn, en ik denk dat de buitenschelp, daar waar je tegen aankijkt niet helemaal meer mooi/okee is?
Die buitenschelp kun je los kopen:

Maar compleet is beter: artikelnummer: 701 867 161 A U71 (flanelgrijs) prijs: iets van 7 euro per stuk (artikelnummer is voor de linkerkant en compleet)

En wat wil je precies met die houten plaat? vervangen voor wat?
Caravelle/multivan/nieuwe plaat/zelf iets maken? Die opmerking daarover probeer ik te begrijpen maar ik weet niet precies wat je ermee bedoeld.

groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Zako
Berichten: 81
Lid geworden op: 07 feb 2007, 10:53

Bericht door Zako »

Multivan Generation schreef:Voor je handvat:
dat bestaat uit twee delen,
de binnenkant zal nog goed zijn, en ik denk dat de buitenschelp, daar waar je tegen aankijkt niet helemaal meer mooi/okee is?
Die buitenschelp kun je los kopen:

Maar compleet is beter: artikelnummer: 701 867 161 A U71 (flanelgrijs) prijs: iets van 7 euro per stuk (artikelnummer is voor de linkerkant en compleet)

En wat wil je precies met die houten plaat? vervangen voor wat?
Caravelle/multivan/nieuwe plaat/zelf iets maken? Die opmerking daarover probeer ik te begrijpen maar ik weet niet precies wat je ermee bedoeld.

groeten Peter

Ik bedoel, die grijzen houten plex wil ik vervangen omdat ze vervormd zijn van figuur en niet meer mooi recht op de carroserie vlak zitten. En dat betekend dus gerammel en gerammel, het is net tussen de dubbele cabine en je kan er net met je hand tussen in. Ik heb er nu een stuk papier tussen zitten om die gerammel voorlopig niet aan te horen..

Dus gewoon 2x nieuwe platen, ook een voor de schijfdeur. Is gewoon voor een Transporter OMOS cabine voor lange wielbasis.

En hoe zit het met verwijderen van de cabine? Simpel, moeilijk? Want het moet ook opnieuw licht gekit worden aan de boven kant.
Afbeelding

Sport Generation Blue
Gebruikersavatar
theo#94 T4
Berichten: 421
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:23
Locatie: noord-brabant

Bericht door theo#94 T4 »

je kan ze ook spuiten die handvatten,heb ik ook gedaan.http://i119.photobucket.com/albums/o124 ... greep3.jpg.klik maar eens op de link dan zie je het resultaat,er is een nadeel aan je moet ze er niet te vaak af moeten halen,want dan blijft de verf er niet lang op zitten.
Afbeelding
mailfmchvasta
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2007, 16:36
Locatie: spijkenisse

handvatten

Bericht door mailfmchvasta »

kijk eens naar de fotos van Heartbeat 921
mailfmchvasta
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2007, 16:36
Locatie: spijkenisse

handvatten

Bericht door mailfmchvasta »

kijk ook bij tips en trucs
Plaats reactie