Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

klapzeteljes in kofferklep T5

vragen over de T5
Plaats reactie
bob
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2007, 13:28
Locatie: Schelle

klapzeteljes in kofferklep T5

Bericht door bob »

Hallo,
ben een trotse bezitter van een VW T5 caravelle 1900 tdi en wens mijn voertuig iets beter uit te rusten.
Kan er iemand mij vertellen waar ik de originele klapzeteltjes kan vinden met originele inbouw in de grote kofferklep zoals in de california?
In Belgie bestaat er nu ook een speciale serie in multivan, de 'family' - uitvoering met bijgeleverd tafeltje dat ook kan weggeborgen worden in de schuifdeur.

Vriendelijke groeten,

Bob
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Fred loodrecht »

ik zou wel een tafeltje aan mijn schiufdeur willen hebben
vaniac
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:33

schuifdeur

Bericht door vaniac »

Hallo Fred,
Zo'n klaptafeltje moet echt in de schuifdeur verzonken worden ingebouwd, anders krijg je de schuifdeur niet langs de carrosserie bij het openen.
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Fred loodrecht »

ja,oke ik bedoelde het eigenlijk ook compleetdat bestaat dan waarschijnlijk uit de binnenbeplating met verzonken uitklapbaar tafeltje
ardesch 879
Berichten: 1164
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:18
Locatie: ommen

Bericht door ardesch 879 »

In duitsland hebben ze een type startline uitgebracht daar zit ook een tafel bij en in de gallery staat zelfs een foto, ook met schuifdeur ik weet niet of je hier iets aan hebt.

Groetjes Driekus Ardesch
cali
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:21

Bericht door cali »

bij volkswagen camper center in amersfoort hadden zij in oktober 2006 er enkele op stock wel 2de handse tafels die in de schuifdeur zitten , de klapstoelen kan je daar ook bestellen die komen van bij brandrup , verkrijgbaar in een 3 tal kleuren :toppie

voor belgie zijn die zeteltjes enkel verkrijgbaar bij vee motorhomes in werchter hij is de enige dealer van brandrup belgie
Plaats reactie