Hoi allemaal,
Heb al behoorlijk zitten zoeken op dit forum maar kom er toch niet helemaal uit. Daarom een vraag.
Ben op zoek naar een T4 camper california. Nu heb ik een potentiele gezien. Rond de ton op de teller een automaat uit 2003. Echter heb ik twijfels over de KM stand. Kan een rem-pedaal bij een dergelijke KM stand zover afgesleten zijn dat je het metaal ziet? Het is een automaat dus wellicht gebruikt men de rem meer? De remschijven zijn ook behoorlijk afgesleten. Verder is het interieur van de auto ok alleen valt me ook op dat de gordel van de bestuurder ook wat gerafeld is....
Volgens de verkoper is ie er van overtuigd dat de KM's kloppen. Boekjes zien er ook goed uit. Echter kan het natuurlijk ook zo zijn dat hij iets over het hoofd heeft gezien en zelf de KM's niet heeft teruggedraaid.
Wie heeft ervaring (ik heb de download die beschikbaar is via deze site - aankooptips) doorgelezen maar ben toch op zoek naar mensen met ervaring hiermee.
Hoop dat iemand kan adviseren.
Alvast dank!
Yula
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Klopt KM stand?
- harry t5 191
Re: Klopt KM stand?
Yula,
hier op deze site
De kilometerstand kan natuurlijk wel kloppen.
Als de vorige eigenaar veel met de voet tegen het rempedaal aanzat kun je veel slijtage op het pedaal zien!
Omdat het een automaat is, mijn advies om eerst even de zoekfunktie te gebruiken omdat de t4 automaat zacht gezegd niet de beste is!
Uit ervaring zeg ik:geen automaat kopen.
Sukses met de zoektocht!

De kilometerstand kan natuurlijk wel kloppen.
Als de vorige eigenaar veel met de voet tegen het rempedaal aanzat kun je veel slijtage op het pedaal zien!
Omdat het een automaat is, mijn advies om eerst even de zoekfunktie te gebruiken omdat de t4 automaat zacht gezegd niet de beste is!
Uit ervaring zeg ik:geen automaat kopen.
Sukses met de zoektocht!

groeten Harry, uit het mooie Drentse land.