Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Wil Syncro
Berichten: 20
Lid geworden op: 22 jun 2009, 21:30

even voorstellen

Bericht door Wil Syncro »

Hallo Allemaal,

Ik ben Wil (hier dus Wil syncro).
ik rijdt nu een jaar of 5 met erg veel plezier een volkswagen transporter syncro van 2001 2500 TDI 102 pk dubbele cabine.
ik heb er een paar oversized winterbanden bij en dan sta je er van te kijken wat je er in het terrein mee kunt.
ik heb er altijd voor de baas mee mogen rijden voor een redelijke km vergoeding, maar nu moesten er opeens bedrijfsauto's komen.
Dus staat hij nu bijna de hele week stil, terwijl de belasting van €115 per maand toch gewoon doorloopt. dat kan bruin maar moeilijk trekken!!!
Daarom toch maar overwogen om er een campertje van te maken, en heb ik op marktplaats een mooie westfalia inbouw gekocht ( Generation).
Het hefdak heb ik er al op staan dank zei de fotoreportage's op deze site van Peter 111.
en nu de rest nog.
Jullie hebben een prachtige site samen met veel informatie en veel vriendschap!!!

Met vriendelijke groet Wil syncro.
Gebruikersavatar
Dave440
Berichten: 395
Lid geworden op: 14 jan 2007, 10:31
Locatie: Veghel
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door Dave440 »

Hoi, en van harte welkom!!!
Bij vlagen ben ik geniaal. Vaak is het echter windstil...
syncro4wd
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 jan 2007, 13:05
Locatie: stockholm

Re: even voorstellen

Bericht door syncro4wd »

Hoi ,

Wat voor banden heb je erop liggen.
Ik heb een tijdje op BF goodrich lontrail 215/70/16 rond gereden op mercedes ML velgen. Werkt goed, maak ook wat minder touren.
Heb nu General grabbers AT2 bestelt , deze zijn wat grover in profiel. Heb me bus nog niet verhoogt maar de spullen liggen klaar.

Erwin
Plaats reactie