Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ZWARTE T5 GESTOLEN!

vragen over de T5
Timmertje
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 mar 2008, 04:24

ZWARTE T5 GESTOLEN!

Bericht door Timmertje »

Vanacht hebben ze in Alphen aan den Rijn mijn zwarte verlengde enkel cabine 128kw aut T5 gestolen.

Tussen 02.00 en 03.00 gebeurd!

Byzonderheden, kras aan bestuurderszijde van de bestuurdersdeur tot aan de achterkant, gemaakt met een sleutel.
Schade aan het achterscherm boven/achter het achterwiel, en een scheur in de achterbumper rechts uit het midden.

Uiterlijk auto, donkergetinte zijramen voor en zonneband op voorraam, 60jaren edition, het 60j leer, de 17inch 60j velgen, multivanbumpers, elec 2 pakket, regensensor, standkachel afstandbediening, koelvloeistofvoorverwarming, airco, elec ramen, dichte achterdeuren.


Kmstand 2-.---


Als jullie wat zien horen of weten hoor ik het graag, bij wetenschap van daders heb ik er zeer ruime beloning voor over, graag geen politie en doorgeven aan mij dan.

Gr
wiebsma
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 jan 2007, 00:12
Locatie: Rotterdam

Re: ZWARTE T5 GESTOLEN!

Bericht door wiebsma »

Helaas collega,
mine 3 weken geleden ook,
het is op de lijn utrecht-rotterdam in 1,5 maand ben je ongeveer nummer 20 die hem mist.
allemaal donkere kleur(blauw of zwart) verleng veel LWB en 60 editie.
ook bij mij 2 a 3 uur 's nachts.
Ik heb ze zelf mogelijk een paar dagen eerder gezien.
Geen oostblokkers maar afrikanen. Dus je auto al lang vai Antwerpen op de boot naar het zuiden.
EN de verzekering, kost je bergen met geld.
Veel sterkte.
Wiebsma
Timmertje
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 mar 2008, 04:24

Re: ZWARTE T5 GESTOLEN!

Bericht door Timmertje »

Ja die auto intreseert me nog het minst, me gereedschap daar baal ik van...


Hoe liep dat bij jou af met die verckering?, mijne is 16 maanden oud nu.


En hoe doen ze dat dan met alarm en startonderbrekers, buurman van me heeft mijn auto tussen 2 en 3 uur horen starten en wegrijden.
wiebsma
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 jan 2007, 00:12
Locatie: Rotterdam

Re: ZWARTE T5 GESTOLEN!

Bericht door wiebsma »

ze doen het erom.
bij mij het zelfde vooral prive al mijn gereedschap erin!
en ook bijna 16mnd oud.
En verzekering,nu een aanbod van 25000 voor kale auto zonder in bouw van div. zaken. incl standkachel rekenen/boden 28.
ben nu druk aan het denken of ik hiermee akkoord ga.
en de volgende, komt minimaal een bearlock in!!!
succes
Timmertje
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 mar 2008, 04:24

Re: ZWARTE T5 GESTOLEN!

Bericht door Timmertje »

wiebsma kun je miss email of msn pb,en praat wat makkelijker..

Gr
TN
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 jan 2007, 10:10
Locatie: Maarssen

Re: ZWARTE T5 GESTOLEN!

Bericht door TN »

Vorige maand hebben ze de T5 van mijn collega gestolen. Groene KWB enkele cabine. Waarschijnlijk ook door Afrikaanse types. De 30 dagen van de verzekering zijn nu om, en we zijn nu aan het onderhandelen over het bedrag dat de verzekering uitkeert. Al het gereedschap in de bus zijn we sowieso kwijt, extra opties op de bus worden tot een maximum van 1000 euro vergoed. Zo als het er nu uitziet krijg we een schijnbedrag van wat de bus volgens ons waard was. Kortom, zeker in deze tijden, een grote kosten post.

Succes met de verzekering en hopenlijk krijg je nog een redelijk bedrag terug
Timmertje
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 mar 2008, 04:24

Re: ZWARTE T5 GESTOLEN!

Bericht door Timmertje »

TN schreef:Vorige maand hebben ze de T5 van mijn collega gestolen. Groene KWB enkele cabine. Waarschijnlijk ook door Afrikaanse types. De 30 dagen van de verzekering zijn nu om, en we zijn nu aan het onderhandelen over het bedrag dat de verzekering uitkeert. Al het gereedschap in de bus zijn we sowieso kwijt, extra opties op de bus worden tot een maximum van 1000 euro vergoed. Zo als het er nu uitziet krijg we een schijnbedrag van wat de bus volgens ons waard was. Kortom, zeker in deze tijden, een grote kosten post.

Succes met de verzekering en hopenlijk krijg je nog een redelijk bedrag terug

Extra optie's na aflevering bedoel je?


Alle optie's die ik beschreef zijn af fabriek..

Gr
Damy

Re: ZWARTE T5 GESTOLEN!

Bericht door Damy »

Zeer klote voor je...gelukkig heb ik mijn gereedschap erin verzekerd kost wel geld in de maand maar ben verzekerd!
TN
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 jan 2007, 10:10
Locatie: Maarssen

Re: ZWARTE T5 GESTOLEN!

Bericht door TN »

Fabrieks opties zullen waarschijnlijk wel "vergoed" worden. De bus van mijn collega bevatte een dure later ingebouwde geluidinstallatie, die ben je echt gewoon kwijt, krijg je niets voor terug. Inmiddels is er een bod van de verzekering gekomen. Dit bod ligt ongeveer 3500 euro onder de prijsindicatie die de dealer ons gegeven had.

Je wordt dus niet alleen bestolen door degeen die blijkbaar die bus harder nodig had, maar daarna ook nog eens door je verzekering
Timmertje
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 mar 2008, 04:24

Re: ZWARTE T5 GESTOLEN!

Bericht door Timmertje »

Damy schreef:Zeer klote voor je...gelukkig heb ik mijn gereedschap erin verzekerd kost wel geld in de maand maar ben verzekerd!

Kost HEEL VEEL geld, en ze gaan uit van dagwaarde, mij is toen vertelf 50tot60% van dagwaarde na een 1 jaar, dat heeft dan geen zin om te gaan verzekeren..
Damy

Re: ZWARTE T5 GESTOLEN!

Bericht door Damy »

Kost HEEL VEEL geld, en ze gaan uit van dagwaarde, mij is toen vertelf 50tot60% van dagwaarde na een 1 jaar, dat heeft dan geen zin om te gaan verzekeren..[/quote]


Ik heb het ff nagekeken,
100% het eerste jaar
85% het tweede jaar
70% het derde jaar
Overige jaren 55%

Dus zo slecht vind ik het niet....
Timmertje
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 mar 2008, 04:24

Re: ZWARTE T5 GESTOLEN!

Bericht door Timmertje »

Welke maatschappij is dat. miss wel wat voor de toekomst?

En bij welk maandbedrag en voorwaarden is dat, qwa alarm of voorzorgsmaatregelen?


Gr
alex223
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jul 2009, 17:47

Re: ZWARTE T5 GESTOLEN!

Bericht door alex223 »

Klote voor je dat je bus is gestolen!!

Je hoort idd laatste tijd veel verhalen dat de tansporter veel gestolen wordt.

Zo hoorde ik van iemand een verhaal dat ze in het Westland veel gestolen worden ook, ze breken dan je achterdeuren open daar zit dan een kabel boom waar ze op 1 of andere manier een laptop op aansluiten en zo je alarm en startonderbreker uitschakelen. vermoedelijk oostblok gasten die dat doen.

Weet niet of het waar is, maar is een verhaal dat ik hoorde.

Sterkte iig.
Damy

Re: ZWARTE T5 GESTOLEN!

Bericht door Damy »

Timmertje schreef:Welke maatschappij is dat. miss wel wat voor de toekomst?

En bij welk maandbedrag en voorwaarden is dat, qwa alarm of voorzorgsmaatregelen?


Gr

Ik zit bij ASR verzekeringen voorheen Fortis ASR en daarvoor Stad Rotterdam verzekeringen :nuts
Maandbedrag zal ik na moeten kijken, ik dacht lees ik dacht 131,15 euro per jaar per bus.
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Re: ZWARTE T5 GESTOLEN!

Bericht door Henk250 »

Damy schreef:
Timmertje schreef:Welke maatschappij is dat. miss wel wat voor de toekomst?

En bij welk maandbedrag en voorwaarden is dat, qwa alarm of voorzorgsmaatregelen?


Gr

Ik zit bij ASR verzekeringen voorheen Fortis ASR en daarvoor Stad Rotterdam verzekeringen :nuts
Maandbedrag zal ik na moeten kijken, ik dacht lees ik dacht 131,15 euro per jaar per bus.
Kan wel kloppen dat bedrag ja,heb ik ook.
Hoop het nooit nodig te hebben etc.

:driveT5
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
Plaats reactie