Dat zou toch echt prachtig zijn dat al dat moois er al op zou zitten en ik het al die tijd niet geweten heb....

;net als met de ruitenwisserinterval die ik ook niet direct doorhad eerlijk gezegd.
Maar ik heb echt de hele pook volkomen uit elkaar gehad, en ik kan het niet vinden. Ik heb net voor de zekerheid mijn instructieboekje er maar even bij gepakt en ook die rept niet van de functies die hier opgenoemd worden (dan had ik het ook wel geweten)...
maar even voor mijn begrip:
>>Jacco , dat zit al op de standaard CC . Als je het knopje (niet de schuif )waar je de CC mee aanzet langer in gedrukt hou dan gaat de bus ook langzamer.
op mijn handel zit een schuif, en die doet (bij mijn weten) 2 dingen:
1 - cc aanzetten (ON)
2 - resume; naar links bewegen (RES)
verder zit er nog de instelknop op en die stelt de snelheid in. Daar kan ik wel mee harder, niet mee zachter
Bij de ene cc is het naar je toe halen, bij de andere van je afduwen.
Maar het zit er standaard op. Je kan er ook mee versnellen met de hendel.
Wat moet ik dan naar me toe halen? Mijn handel naar me toe trekken verzorgt het grootlicht, dus dat kan het niet zijn.
Kan het zijn dat er later (na '98) betere handels zijn ingebouwd? Of is het een Multivan-handel miscchien?
Op de T&T staat een foto van mijn pook, verschilt die van die van jullie?
IK BEN HEEL BENIEUWD!
Als blijkt dat het er al op zat sta ik mooi voor aap met mijn mod.....
maar goed, een mens is nooit te oud om te leren.
en het zou betekenen dat ik ook snelheid kan minderen, en dat vind ik ook erg handig.
groeten
Jacco 175
T4 LWB; 2,5 TDI (ACV) DC, 1998, blauw.