dus heb ik water bij gevuld,maar als ik gas heef komt het water uit de pot,(de dop staat er op)

maar als de thermostaat open is ,doet hij dat niet,
hoe komt het,
Wat is een beetje bijvullen en hoeveel kilometers leg je af in die 4 a 5 maanden....j.d.hukema schreef:Roger hoe denk er jij dan over als je alles hebt gecontroleerd en er is niets gevonden en toch eens in de vier of vijf maanden een beetje bij moet vullen. Kan dat de waterpomp zijn of zweten van de motor of is dat normaal 1.9td abl 1999. Of een oude slang die vervangen moet worden ondanks dat je geen lekkage ziet. En kan het ook met de kachel te maken hebben.
![]()
Dick
ruil kop zit rond de 450 tot 500 euro.TRANSPRTER schreef:wat zou dat kost voor de kop en reviezi te geven.
Als het maar een beetje lekt merk je dat niet zo snel aan vettige ruiten (dat gaat dan ook heel langzaam en valt niet op als afkomstig uit de verwarming)TRANSPRTER schreef:als je kachel lekt krijg je vettige ruiten langs binnen,bij mijn golf 3 had ik dit probleem.
had dan eens en producht gehaalt ,en het was opgelost (voor en tijdje)
Een gebruikte kop geeft het risico dat er iets mis mee is, en dus de kop er alsnog opnieuw af moet en dat je dan weer moet ruilen of alsnog reviseren...... en hoeveel scheelt een gebruikte kop op ene gereviseerde/revisie van de jouwe?TRANSPRTER schreef:wat is het best ,mijn kop en revisie geven.of en okkazie kop zoeken