Een tijdje geleden mij T5 LWB verlaagt met een Eibach pro kit. Het staat dik en aan dit onderwerp is genoeg terug te vinden op weetjewel met foto's etc.

Ik doe zelf de montage van de set.

Na de montage gaat de bus altijd gelijk naar de bandenspecialist om hem te laten uit lijnen.
Bij mijn eigen bus had ik na het uitlijnen voor mij gevoel nergens last van afgezien van het feit dat het stuur iets scheef stond.
Ik heb daar over opgebeld en de bandenspecialist bod zijn excuses en zij dat ik langs moest rijden en dat het recht zetten van het stuur onder de wagen moest gebeuren.
Toen ik terugging voor dit heb ik gelijk 2 nieuwe voorbanden laten monteren.
Na het opnieuw uitlijnen stond nu inderdaad het stuur recht, alleen trok de bus naar rechts.
Gisteren weer een bus verlaagd en daarna laten uitlijnen en na dit uitlijnen hadden we weer een bus die naar rechts trekt.
Nu heb ik al vaak genoeg gehoord dat het subframe van een T5 scheef onder de wagen zit.
Heeft iemand een idee wat hier aan te doen is. Veranderd er iets door het verlagen?
Bandenspecalist zegt dat het door de banden kan komen. Hij zegt verwissel de voor wielen eens en kijk dan of hij naar links trekt.

Als dit zo is dan ziet het in de banden.
Wie heeft een goede raad?
