De bus heeft ook altijd buiten gestaan.
Kmstand zou ongeveer 130000kms zijn.
Alvast bedankt voor de eventuele info.
Het is om een eventueel projectje

Platte batterij ...dukerider schreef:Kan er iemand mij een indicatie geven wat ik allemaal kan verwachten, als ik een T4 die 3 jaar heeft stilgestaan terug op de weg wil krijgen ?
De bus heeft ook altijd buiten gestaan.
Kmstand zou ongeveer 130000kms zijn.
Alvast bedankt voor de eventuele info.
Het is om een eventueel projectjete beginnen of niet
Draait die 2400 diesel met turbo dan al?? Of heb ik het topic onder T4 Projecten gemist?TRANSPRTER schreef:en aan mij vertellen waar hij staat....heb ook wel intresse in zo iets
Vocht binnenin is zeker geen probleem, ik heb de wagen langsbinnen gezien en geroken.rick_k schreef:Verder zullen alle rubbers slecht zijn aan de auto (aandrijfassen, stofhoezen van de stuurinrichting), elektronica is misschien vochtig van binnen, dat soort dingen.
Ik zou de auto eerst ergens binnen zetten waar het wat droog en warm is, zodat ie kan luchten, dus alles openzetten en dan verder gaan kijken.
In principe moeten ze er wel tegen kunnen.
mvg Rick
Die rubbers gaan héééél zelden kapot hoor .rick_k schreef:Verder zullen alle rubbers slecht zijn aan de auto (aandrijfassen, stofhoezen van de stuurinrichting), elektronica is misschien vochtig van binnen, dat soort dingen.
Ook die buiten gestaan hadden ?repelsteeltje schreef:riem controleren en of vervangen, olie verversen, alle filters nieuw, accu er in en rijden maar. Verder niet druk om maken.
heb ze wel gereanimeerd die langer stil gestaan hebben :-)
zo regelrecht uit het kippenhok.... kon niet echt zeggen dat ie droog was.... was een luchtkoeler van vw trouwens.dukerider schreef:Ook die buiten gestaan hadden ?repelsteeltje schreef:riem controleren en of vervangen, olie verversen, alle filters nieuw, accu er in en rijden maar. Verder niet druk om maken.
heb ze wel gereanimeerd die langer stil gestaan hebben :-)