Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Airco lampje.
Airco lampje.
Mijn Airco lampje oranje van kleur doet het niet mee en tevens de knop er naast.
Verder doet het dashboard verlichting het wel.
Is dit te vervangen?
Verder doet het dashboard verlichting het wel.
Is dit te vervangen?
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: Airco lampje.
ja
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Misschien wilde hij ook weten hoe?

:blabla :alarm vertel.Multivan Generation schreef:ja
ik heb een tijd terug ook die vraag gesteld maar toen wist niemand het zeker te vertellen, een gesoldeerd lampje op een print kwam toen ook voorbij ,
ondertussen weet ikzelf het ook nog niet
We wachten het af Dennis of er iemand ons de gouden tip geeftdennisvt4 schreef:ik heb een tijd terug ook die vraag gesteld maar toen wist niemand het zeker te vertellen, een gesoldeerd lampje op een print kwam toen ook voorbij ,

Ik dacht onlangs ook dat het lampje van de binnenluchtcirculatie kapot was, bleek dat die niet werkt als je de verwarming op de voorruit hebt staan. Die van de airco doet het ook niet als de ventilator uit staat. Misschien paniek voor niets?
Dat maakt dus niet uit, de airco werkt wel goed.koekie520 schreef:Ik dacht onlangs ook dat het lampje van de binnenluchtcirculatie kapot was, bleek dat die niet werkt als je de verwarming op de voorruit hebt staan. Die van de airco doet het ook niet als de ventilator uit staat. Misschien paniek voor niets?
Ik ben bangdennisvt4 schreef:ik heb een tijd terug ook die vraag gesteld maar toen wist niemand het zeker te vertellen, een gesoldeerd lampje op een print kwam toen ook voorbij ,

-
henkru schreef:Dat maakt dus niet uit, de airco werkt wel goed.koekie520 schreef:Ik dacht onlangs ook dat het lampje van de binnenluchtcirculatie kapot was, bleek dat die niet werkt als je de verwarming op de voorruit hebt staan. Die van de airco doet het ook niet als de ventilator uit staat. Misschien paniek voor niets?
onder de 5 graden buitentemperatuur doet ie ook niets.
Sorry maar het is nu 9 graden, maar alle gekheid dat slaat nergens op het gaat om het lampje die het niet doet.repelsteeltje schreef:henkru schreef:Dat maakt dus niet uit, de airco werkt wel goed.koekie520 schreef:Ik dacht onlangs ook dat het lampje van de binnenluchtcirculatie kapot was, bleek dat die niet werkt als je de verwarming op de voorruit hebt staan. Die van de airco doet het ook niet als de ventilator uit staat. Misschien paniek voor niets?
onder de 5 graden buitentemperatuur doet ie ook niets.

- Multivan Generation
- Contacteer:
sorry hoor,
maar heb je dat paneeltje er nu al eens afgehaald om gewoon visueel te beoordelen,
waar dat lampje zit, en hoe je er bij kunt?
Ik schat even zo in----> van niet
maar heb je dat paneeltje er nu al eens afgehaald om gewoon visueel te beoordelen,

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Multivan Generation schreef:sorry hoor,
Wat denk je zelf met deze weersomstandigheden![]()
Misschien even zaterdag.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Dat idee had ik al
Ieder lampje wat ergens op of in zit, is vervangbaar,
het kan wat moeite kosten, maar het is er ook ingekomen he..

Ieder lampje wat ergens op of in zit, is vervangbaar,
het kan wat moeite kosten, maar het is er ook ingekomen he..
als iemand kan vertellen hoe je het kan bekijken wat voor lampje er zit
ik heb het toen ook geprobeerd maar je sloopt zo gauw iets dat ik het maar heb laten zitten
ik heb het toen ook geprobeerd maar je sloopt zo gauw iets dat ik het maar heb laten zitten