Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Sorry

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RPS
Berichten: 144
Lid geworden op: 10 aug 2010, 18:09
Locatie: Schiedam

Sorry

Bericht door RPS »

Beste weetjewellers,
Helaas het is geen T4 geworden, heb eergisteren een Vito 2.0 benzine gekocht.
Wilde vrijdag gaan kijken bij een caravelle 2.0 benzine maar deze was woensdag middag voor mijn neus verkocht.
Aangezien de vakantie snel dichterbij komt en ik met onze huidige Espace niet meer naar zuid-Frankrijk wilde rijden(defecte stuurbekrachtiging) moest ik snel beslissen voor wat anders. Heb zeker de T4 niet de rug toegekeerd maar voor het huidige budget kon ik niet slagen zonder met een soort hondehok thuis te komen zoals sommige wagens omscheven worden waar mede weetjewellers bij zijn gaan kijken.
We gaan eerst een bekijken of het dagelijks rijden met een ''bus'' zoals mijn vrouw zegt ons bevalt en daarna eens kijken wat dan echt bij ons past en waar we voor gaan sparen.
Nogmaals dank voor alle tips en antwoorden en ik blijf meelezen op het forum en waar ik denk mijn steentje te kunnen bijdragen zal ik het niet laten.
Heb, ondanks er geen te hebben, al veel geleerd.
Ik heb inmiddels ook een forum gevonden voor Mercedes maar vindt dit niet echt gebruikers vriendelijk, weet iemand van jullie een soortgelijk forum voor Mercedes als Weetjewel.
Groet Robert
Ik snap het wel maar begrijp het niet!
Atlantis111Kw
Berichten: 83
Lid geworden op: 23 mar 2011, 09:47
Locatie: Hengelo(o)

Re: Sorry

Bericht door Atlantis111Kw »

Hee Kerel!

Veel plezier ermee!
Ik weet dat die Vito's althans de nieuweren heel fijn rijden !1
Ik vind dat ook zeer mooi!
Ook ik heb wel eens naar een Vito camper gekeken! En dan een Marco polo uitvoering, wat gaaf!! Maar veel te duur!
En de oude typen daarvan vind ik lang niet zo mooi als een T4.

Veel plezier ermee!!

MK
Gebruikersavatar
henkru
Berichten: 1686
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:53
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: Sorry

Bericht door henkru »

RPS schreef:Beste weetjewellers,
Helaas het is geen T4 geworden, heb eergisteren een Vito 2.0 benzine gekocht.
Wilde vrijdag gaan kijken bij een caravelle 2.0 benzine maar deze was woensdag middag voor mijn neus verkocht.
Aangezien de vakantie snel dichterbij komt en ik met onze huidige Espace niet meer naar zuid-Frankrijk wilde rijden(defecte stuurbekrachtiging) moest ik snel beslissen voor wat anders. Heb zeker de T4 niet de rug toegekeerd maar voor het huidige budget kon ik niet slagen zonder met een soort hondehok thuis te komen zoals sommige wagens omscheven worden waar mede weetjewellers bij zijn gaan kijken.
We gaan eerst een bekijken of het dagelijks rijden met een ''bus'' zoals mijn vrouw zegt ons bevalt en daarna eens kijken wat dan echt bij ons past en waar we voor gaan sparen.
Nogmaals dank voor alle tips en antwoorden en ik blijf meelezen op het forum en waar ik denk mijn steentje te kunnen bijdragen zal ik het niet laten.
Heb, ondanks er geen te hebben, al veel geleerd.
Ik heb inmiddels ook een forum gevonden voor Mercedes maar vindt dit niet echt gebruikers vriendelijk, weet iemand van jullie een soortgelijk forum voor Mercedes als Weetjewel.
Groet Robert
:ie :ie :ie
Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw.
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: Sorry

Bericht door bartt4 »

er bestaat wel een forum voor vito's dat heet http://www.ikweethetwel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ofterwijl je komt weer terug hier hahahhaa.

nee ff zonder dollen wens je veel plezier met de vito toe en veel veilige kilometers. De eerste vito's vond ik niet echt mercedes waardig het nieuwe model is stukken beter.
Net andersom bij vw de t4 transporter was beter dan de t5. Bus rijden zal je vast goed bevallen, ik mis het nog wel regelmatig. kriebeld hier oook wel weer.
Maar t5 zit er bij mij niet in en een t4 vinden met mijn wensen valt ook niet echt mee
RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33815
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Sorry

Bericht door Multivan Generation »

Je hebt in ieder geval een keuze gemaakt :knipoog
Hopelijk bevalt het :jump

Enne Weetjewel is uniek :toppie

Succes met de vakantie..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
kampertjes
Berichten: 96
Lid geworden op: 06 jan 2009, 19:45

Re: Sorry

Bericht door kampertjes »

is het het oude model Vito? Wij hebben een V230 gehad (personen uitvoering). Was geen slechte bus, reed beslist goed een ook nog redelijk zuinig. Minder kosten aan gehad dan de T4. Je moet er ook een beetje geluk mee hebben. Wel een tip misschien: zorg ervoor dat de paravan (de lekbak onderaan de vooruit) niet overloopt. Er zitten 1 of 2 (weet niet meer) afvoerslangetjes aan om het water af te voeren. Als die verstopt zitten met een blaadje, loopt ie over op het klepdeksle waar de bougies en de bobines onder een afdekkap zitten. dat wordt dan vochtig en kun je om nieuwe bobines. Maar misschien zit het bij de 2.0 anders.
Nu stop ik maar want 'ja, 't is geen VW "Weet je wel"
Groetjes
Gebruikersavatar
Bert B
Berichten: 221
Lid geworden op: 30 aug 2010, 00:01
Locatie: Hoekschewaard

Re: Sorry

Bericht door Bert B »

bartt4 schreef:er bestaat wel een forum voor vito's dat heet http://www.ikweethetwel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ofterwijl je komt weer terug hier hahahhaa.
Dat was toch http://ikdachthetbeterteweten.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

:ikrij happy driving hoor, ook in een vito!!
Wie vraagt wordt wijzer, die zwijgt alleen maar grijzer!

2.4D 1995 lwb dubb. cab.
Plaats reactie