aangezien ik regelmatig campers aangeboden zie die gewoon zwart rubber voorin hebbe

jan wij hebben geen camper maar een KAMPEERWAGEN :lovejan2009 schreef:Gewoon zwart rubber voorin , als kampeerder kom je nog wel eens in de blubber
ps er staat reinooooooooooooooooo geen reimoRimu schreef:Origineel 1992 westfalia met grijze vloerbedekking........![]()
![]()
![]()
Als ik die Reimo zo zie is het een achteraf camper, maar hou me ten goede heb geen kijk/verstand op/van Reimo.
Groet Rinke
Gert Jan de J schreef:California Beach 1997, met zowel voorin als achterin beige plastic (met van die vierkantjes)
Rimu schreef:
Als ik die Reimo zo zie is het een achteraf camper, maar hou me ten goede heb geen kijk/verstand op/van Reimo.
Groet Rinke
Volgens mij heeft Reimo ook een tijdje complete VW T4 bussen als camper geleverd. Maar dat waren volgens mij dan geen fabrieksnieuwe bussen maar jonggebruikte ... dacht ik ergens gelezen te hebben tenminstekolebrie schreef:Reimo is geen achteraf camper maar verkoopt kampeer benodigheden/artikelen zoals bijvoorbeeld om een origineel California T4 camper na te bouwen. (in allerlei soorten bedbanken, inbouwkasten etc etc.).
Ja, misschien een achteraf camper, maar Reimo spul staat goed bekend.