let op de loadindex en kijk voor banden met een index van 100/102 en wellicht in de maat 205-65-15 of anders 195-70-15. Bijvoorbeeld michelin achilles is goed, maar hankook ventus prime ook.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
michelin achilles of kleber transpro zijn toppers bijde iedentieke banden alleen opdruk verschilt michelin of kleber.
hankook ook prima band.
maxis rolt goed iets stugger stuk goedkoper vrij slijtvast maar wel minder grip bij nat weer. Maar prijs kwaliteit verhouding is prima.
conti vanco8 is ook wel goed stukken beter dan de vanco 2.
Zelf ben ik een echte michelin kleber man.
Monteer ik het liefst gewoon een top produkt.
Wel zou ik stalen ventielen laten monteren. de normale rubber ventielen zijn zekers met de hogere druk in bestelwagen banden in de lopp der jaren poreus gaan scheuren etc etc.
In plaats van stalen ventielen kun je ook onderstaande ventielen laten plaatsen
Deze kunnen een druk van 5.5 bar aan. Is ruim voldoende. En een stuk goedkoper.
Zijn er ook in verlengde uitvoering voor gebruik met wieldoppen.
Wel bij een banden wissel weer laten vervangen.
Bijlagen
hoge druk ventiel.jpg (5 KiB) 907 keer bekeken
Some say..... he drives a dark red T4. Some say.... he is related to Harry62. All we know.... that he is called The Stig
Harry62 schreef:In plaats van stalen ventielen kun je ook onderstaande ventielen laten plaatsen
Deze kunnen een druk van 5.5 bar aan. Is ruim voldoende. En een stuk goedkoper.
Zijn er ook in verlengde uitvoering voor gebruik met wieldoppen.
Wel bij een banden wissel weer laten vervangen.
Is inderdaad ook mogelijk vind de stalen wat mooier er uit zien zekers met lichtmetaal