Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

180 pk motor defect...............

vragen over de T5
Plaats reactie
vaniac
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:33

180 pk motor defect...............

Bericht door vaniac »

Gelezen op het Duitse T5-Board:
http://www.t5-board.de/board/t5-2-maeng ... iesel.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zou dit een uitzondering zijn of is dit weer eens zo'n typisch VW-probleem van een slecht doorontwikkeld onderdeel :ie :ie :ie :ie :ie :ie :ie :ie :ie ????????????????? (waterpomp, aandrijfas, lekkende pompverstuivers, tweemassavliegwiel etc.)
Ik blijf deze Duitse thread op voet volgen.
Klusman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 dec 2010, 19:29
Locatie: Eindhoven

Re: 180 pk motor defect...............

Bericht door Klusman »

Ik denk een uitzondering, en hopelijk wordt dit weer niet een ellelang verhaal als op genoemd forum.
Wordt bekend dat er een motorschade heeft, terwijl er zoveel zonder problemen, rond rijden.

Ik kom vaak op dit forum , en kom je naam geregeld tegen vaniac :yes
vaniac
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:33

Re: 180 pk motor defect...............

Bericht door vaniac »

Klusman schreef:Ik denk een uitzondering, en hopelijk wordt dit weer niet een ellelang verhaal als op genoemd forum.
Wordt bekend dat er een motorschade heeft, terwijl er zoveel zonder problemen, rond rijden.

Ik kom vaak op dit forum , en kom je naam geregeld tegen vaniac :yes
Hey Klusman,
Ik probeer overal mijn licht op te steken, zelfs over de grens.......... :toppie :toppie :toppie

Gr. Vaniac
pieters
Berichten: 290
Lid geworden op: 12 jun 2008, 19:26

Re: 180 pk motor defect...............

Bericht door pieters »

Hallo wjwellers,

Zeker zullen de eerste types met hun motoren meer problemen geven dan latere types,
Maar als ik het eerlijk mag zeggen, ik heb het niet zo op een 2 liter met twee turbos met 180 pk.
En vaniac zal vast een klein beetje abuis zijn met de pompverstuivers, maar zijn bedoeling is goed, en het zij hem vergeven.

Succes allemaal
Plaats reactie