Ik ben deze week aangehouden door de politie op een 60 km weg 5 uur s'ochtens (jaja dan werken die mensen ook!!) omdat ik te hard reed.
Dat klopte ook want ik reed 80 wat ik trouwens nog heel netjes vind op een rechte weg van 5km lang maar goed dat ter zijde.
Nadat ik eerst nog even moest blazen begon de politie agente met haar praatje maar volgens haar reed ik geen 80 maar 120 en bij deze was dus gelijk het rijbewijs ingevorderd.
Natuurlijk moest ik even bijkomen van de schrik na wat ze mij melde want ik zit nog in mijn proeftijd omdat ik 1.5 jaar geleden ben gepakt met de motor op die zelfde weg met een gemiddelde snelheid van 152, dus als ik boven de 30 te hard kom dan ben ik weer het rijbewij 60 dagen kwijt plus de tijd die ik er bij krijg van de volgende overtreding.
Toen ik weer een beetje bij de positieven was gekomen begon het ja-nee spelletje met jawel... MIJ als winnaar en kreeg mijn rijbewijs weer terug maar toen ik weg reed bij hun vandaan was ik toch erg boos want zo zie je maar (omdat hun mijn zijn 2en waren) dat ze je zo iets kunnen aansmeren wat je niet hebt gedaan.
Nou heb ik gehoord dat er iets is van een Black box maar wat doet ie precies en registreerd ie ook de snelheid die gereden hebt zodat je mocht het weer gebeuren je bewijs hebt dat je echt niet hard hebt gereden?
Ik hoor graag van jullie!!!
Met vriendelijke groet,
Albert Tromp