mijn naam is john en heb net een week geleden mijn mars rode t4 aangeschaft, ik woon in kongens lyngby (kopenhagen) denemarken waar ik een jaar of twee geleden heen ben verhuisd van uit muntendam groningen.
ik ben nieuw als forum lid maar niet helemaal onbekend met

in dk is het rijden in een auto zowiezo al het duurst van europa en op twee na duurste van de wereld heb ik me laten vertellen,tevens leven autos hier gemiddeld niet lang (tenminste niet in een goede staat omdat je nooit verder dan 55 km van zee bent en het hier in de winter erg zout is op de weg,dit heeft tot gevolg dat transporters hier verschrikkelijk roesten en na tien jaar meestal weggerot zijn door het gemis van een roestwerende behandeling na aankoop (luxe wagens worden meestal na aankoop meteen naar een dinitrol station gebracht)
mijn t4 is een ex hulpdienst auto van de deense overheid die het meeste van zijn leven in berijdschap heeft gewacht en dus maar 150xxx km heeft gelopen sinds 1999 waarvan de meeste kilometers als een schilders bus in de laatste twee jaar.(die verf vlekken zijn een nachtmerrie

op het moment ben ik bezig de multivan om te bouwen naar een simpele camper op dit moment nog zonder hefdak (kan geen geschikte vinden)
met vriendelijke groet john feikens
hier een foto van mijn nieuwe (oude)mars rode aanwinst een 2.4d multivan van 99 met 150xxx op de teller

dit is na twee dagen poetsen en de ramen blinderen met 98% folie