De meeste vaste gebruikers zullen wel iets of veel van me herinneren... maar er staat weer een T op de oprit, en ben (dus) weer terug...
2003 voor 't eerst aangemeld, als Roger B. in april 2004 kwam mijn T5 (61 in de galerij)
in 2005 ging mijn baas op de fles en de T terug naar de leasemaatschappij... en ik een tijd weinig hier..
in 2007 een T4 gekocht en weer terug gekomen bij Weetjewel toen het geschikte galerijnummer beschikbaar kwam, henk gevraagd mijn foto's bij dat nummer te plaatsen en mijn gebruikersnaam te wijzigen in Roger B. (11)61 waarmee ik naar beide galerijnummers verwees.
in 2010 na distributieriembreuk en problematiek met ingebouwde gebruikte motor de T4 gesloopt.
Afgelopen vrijdag een jong gebruikte T5 opgehaald (140pk tdi anderhalf jaar en 15000km oud)die ik nu zakelijk lease, dus weer aktiever op WJW
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
weer voorstellen ;-)
- Roger B. (11)61
weer voorstellen ;-)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
- Roger B. (11)61
Re: weer voorstellen ;-)
te laat.......
vandaag het tussenschot er uit gesloopt....ben te groot voor een enkelcabine met schot, stoel stond veel te recht, had last van mijn rug vrijdag na 270 km ritje in drie etappes....

vandaag het tussenschot er uit gesloopt....ben te groot voor een enkelcabine met schot, stoel stond veel te recht, had last van mijn rug vrijdag na 270 km ritje in drie etappes....

Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
- Henk-1
- Site Admin
- Contacteer:
Hey Roger , welkom thuis 

VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK

- Multivan Generation
- Contacteer:
jan2009 schreef:Strak busje![]()
Hou hem heel .
Roger B. (11)61 schreef:te laat.......
![]()
![]()
Und es fängt schon wieder an

Zo als we bij ons in de buurt zeggen,
kassie an hoor..
Geniet van je bus,
en de projecten met de black ones..
Groetjes Peter
is wel even wennen, geen zwarte ...

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- brandweer peter
hey Roger
welkom terug
groet brandweer peter
welkom terug
groet brandweer peter