enkele delen die ik vefrnieuwd heb of goed heb gepoetst

het nieuwe kleurtje toen ik hem terug kreeg van de spuiter lijkt wel wat op het orginele blauw wat erop kan zitten maar is een andere kleur.

en nu er toch alles uitwas had ik mooi de kans op het eens goed te isoleren. want op de snelweg is hij behoorlijk luidruchtig met 120KM/h moet je echt roepen wil je elkaar nog kunnen verstaan in de auto. gelukkig heeft de isolatie een heel groot verschil gemaakt. je kan nu normaal met e;lkaar praten zonder dat je over de motor heen moet schreeuwen.

er zijn geen nieuwe delen voor achterin meer te krijgen dus dan moet je zelf maar een mooie afwerking gaan maken voor achterin. vind zelf dat dit toch wel goed gelukt is.

ook maar meteen de ramen blinderen en een nieuw getinte voorruit erin

dat was het weer even voor deze update van mn busje maar er komt nog een vervolg. het eind is toch in zicht gekomen maar nu de afwerking nog en daar gaat nog behoorlijk wat tijd in zitten. en onder de motorkap moet ook nog het een en ander gebeuren niet alleen de laatste lekkage's oplossen maar ook nog de egr afdoppen zodat ik geen rotzooi meer in de motor krijg en de pomp aanpassen zodat ik wat meer PK's uit de motor haal ipv een nieuwe pomp te monteren en onnodig kosten ga maken.