Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

meerdere problemen

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
jjvdzwart
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 mar 2013, 14:16

meerdere problemen

Bericht door jjvdzwart »

hoi,
ik heb een leuke t4 caravelle gl gekocht.
Paar problemen waar jullie hopelijk mee kunnen helpen:-) ( ben nl zelf niet zo handig, maar leer graag....):
1-Km teller geeft niets aan. heeft verkoper waarschijnlijk los getrokken. Waar is de meest logische plaats?
2- cruisecontrol doet niets: zit er ergens een sensor of iets?
3-middenin cockpit brand een geel driehoekje continu. Wat is dit?
4- met starten blijft hij heel lang veel te hoge toeren draaien??????(Bus rijdt op gas)
5-moet elektronische sper op zitten?????????? waaraan kun je dat zien of merken??
6-bus is van caravelle geel, naar grijs kenteken omgebouwd: bestaande gordels door nieuwe schot heengestoken naar nieuwe bank.
zijn nu dus te kort voor maxicosi:-( hoe is dit op te lossen?)
7-als de bus warm is, kan ik moeilijker schakelen naar 1 of achteruit??
8-zit een standkachel in, maar krijg hem niet echt aan de praat???
9-algemene vraag: hoe kan ik instellen dat al;s iemand reageerd op mijn vraag, ik een melding via mail of iets krijg, zodat ik ga kijken? (nu keek ik toevallig weer eens op het forum en zag dat op mijn vorige vraag toch best wat handige reacties waren gekomen:-) )
Hopelijk klunnen jullie me met 1 en ander helpen, dank.
Groet Jurgen
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: meerdere problemen

Bericht door matje86 »

wordt dus een groot project :werkaanT4
voor vragen over de t4 kan je beter stellen in t4 forum en graag niet allemaal in 1 keer :ie
voor info over de webpagina forum gebruik hier staan er een paar met antwoorden faq.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
jjvdzwart
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 mar 2013, 14:16

Re: meerdere problemen

Bericht door jjvdzwart »

dank in ieder geval voor de reactie.
Ik zal het stukje ook op het andere deel van de site zetten. Ik post wel 2 x de helft van de problemen :knipoog
groet jurgen
matje86 schreef:wordt dus een groot project :werkaanT4
voor vragen over de t4 kan je beter stellen in t4 forum en graag niet allemaal in 1 keer :ie
voor info over de webpagina forum gebruik hier staan er een paar met antwoorden faq.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie