nu weet ik (uit andere fora waar ik actief ben) dat je even voorstellen een kleine moeite kost. Dus bij deze.
korte introductie...
Ik ben Bas. 43 jaar oud. Zelfstandig grafisch ontwerper en speel erg graag gitaar.
Hoop dat ik hier meer informatie kan vinden over een VW T4/T5 camperbus.
Heb al het een en ander gelezen hier.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen...
We willen binnen een jaar tijd een VW T5 of T4 camperbus gaan aanschaffen. (Eerst nog even wat gitaren verkopen

Ons budget is ± 15.000 euro. Mag nog iets meer zijn maar liever niet. Willen zeker onder de 20.000 blijven. Via marktplaats hebben we al het een en ander bekeken.
Nu komt mijn probleem/vraag.
Ik heb geen ervaring in het kopen van auto's en ben niet technisch aangelegd.
Hierdoor weet ik gewoon niet zo goed wat een goede auto is en waar ik op moet letten bij het aanschaffen. Klinkt dom als het ik het nu zo nalees... maar ik denk dat ik niet de enige ben. Wil er wel veel meer over leren, maar zover ben ik nog niet. Dus er zullen wel wat domme vragen/opmerkingen van mijn kant komen.
Ik kan natuurlijk via google het een en ander opzoeken (doe ik ook)... maar zou het fijn vinden als jullie even met ons mee zouden willen denken.
Ik wil graag een wensenlijstje maken waar onze auto aan moet voldoen zodat we gericht kunnen gaan kijken naar een mooie auto. (we hebben de tijd om goed te zoeken)
Uiteindelijk voor het technische gedeelte neem ik iemand mee die de auto goed kan beoordelen. We gaan ook dealers langs om meer informatie te krijgen. Maar als jullie een handje willen helpen graag!
Onze wensen nu.
VW T4/T5 Wat is het verschil eigenlijk?
4 slaapplaatsen
Wordt ook gebruikt voor woon/werkverkeer
Budget: ± 15.000/18.000
Moet goed een berg op kunnen rijden.
Hoeft niet heel hard te kunnen
Ik ben wel handig... maar niet met auto's. Dus geen sleutelwerk
Zouden jullie mee willen denken over waar een goede camperbus aan moet voldoen?
Stel je hebt ons budget... wat zou je wensenlijst zijn en waar moeten we op letten.
Alvast dank voor jullie reacties.
Maak er een mooie dag van.
groet
Bas