Gekke storing...Ruitenwisser ineens een keer op en neer. Nooit gehad en komt ook niet meer voor. (denk ik) De zoekfunctie leert dat relais 99 misschien vuile pootjes heeft of gewoon oud is maar omdat ik ook een spanningslek heb ergens, koppel je dingen al snel aan elkaar. Spanningslek onderzocht: ampèremeter tussen accu - en kabels 0,5 A ontlading. Zekeringen getrokken geen effect. Dynamo los gekoppeld geen verandering (laad met 14,4 V) Als ik de dunnere rode plus kabel loskoppel is de lekkage weg.
(er lopen van de plus van de accu twee rode kabels een hele dikke die is naar de dynamo en een dunnere die gaat naar onder het dashboard) Ben ik nu nog wat vergeten los te koppelen, ergens achter de stoppenkast? Is er een combi met het spook ruitenwisser?
Ook het scheidingsrelais naar de huishoudaccu losgekoppeld maar helaas!
Wie heeft nog een suggestie?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Huh...ruitenwisser ineens aan en weer uit
- Endebendebus
Huh...ruitenwisser ineens aan en weer uit
Groetjes Thomas
Tot camper omgebouwde politiebus (Waddeneiland) uit 2003, 2,5 tdi ACV, licht gekieteld.
Tot camper omgebouwde politiebus (Waddeneiland) uit 2003, 2,5 tdi ACV, licht gekieteld.
Re: Huh...ruitenwisser ineens aan en weer uit
Ik denk dat je dan alle zekeringen nog niet hebt gehad. Of zou er ergens nog wat aangesloten zijn zonder zekering?
ruitenwisserhandel stof vrij gemaakt?
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
- Endebendebus
Ga ik doen Matje..
Volgende stap is radio en carkit afkoppelen
Volgende stap is radio en carkit afkoppelen

Groetjes Thomas
- Multivan Generation
- Contacteer:
Thomas,
wellicht verkeer je een bepaalde geestelijke fase:
En voor dat andere: sterkte..
wellicht verkeer je een bepaalde geestelijke fase:
Gewoon er mee doorrijden en kijken of het nog eens optreedt..Endebendebus schreef:Da's gek nu staat mijn bericht er drie keer
En voor dat andere: sterkte..

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Endebendebus
Zou kunnen natuurlijk...soms hebbie dat weleens

Groetjes Thomas