Goedenavond allemaal!
Ik heb vandaag een MFD 1 aangeschaft voor de T5 van mijn vader. Ik heb hem aangesloten en hij werkt gewoon, alleen niet zoals ik had verwacht.
Hij is werkend uit een Transporter T5 gehaald van 2006 met eenzelfde FIS teller als die van ons. Helaas past mijn FIS stekker niet op de MFD? Hoe kan ik dit oplossen?
Verder heb ik het probleem dat de navigatie wel gewoon werkt, en hij plant de route ook. Heb ook vol GPS bereik, maar de aanwijzingen werken niet. Hij geeft niet aan waar ik moet afslaan en hij volgt de auto ook niet op het scherm.
Heb al wat rond gezocht en lees een paar dingen over GALA draad, maar ik wordt er niet echt wijzer van.
Wie kan me helpen? Radio onderdeel code: 7H0 035 191 A Dit zou dus een laatste versie van de MFD A moeten zijn als ik het goed heb.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
MFD versie A aansluiten T5
MFD versie A aansluiten T5
Groeten, Anil Muldur
Caravelle 2.5TDI BNZ & Lupo 3L 1.2 TDI AYZ
Caravelle 2.5TDI BNZ & Lupo 3L 1.2 TDI AYZ
- jacobsentertainment476
- Locatie: Rutenbrock Duitsland Auto: T5 multivan Highline, Touareg 4,2tdi, golf4 1,9tdi
- Contacteer:
Re: MFD versie A aansluiten T5
Zover ik weet, heeft de VW MFD 1 (a serie) ook een K-line signaal nodig. Hier haalt de navi zn snelheid impuls vanaf. Ook heeft ie nodig een achteruit signaal. Het gala is voor het dempen of verhogen van het afspeel volume. Dus hoe harder je rijdt, hoe meer geluid je auto produceert en hier kun je de radio op instellen dat dan het afspeel volume mee gaat.
Ik weet niet in welk type auto je deze nu probeert in te bouwen ? Maar sinds de MFD 1 is gebouwd zijn er heel veel veranderingen geweest MBT data overdracht in de auto. K-line, can-bus, en zelfs can-bus is al weer zodanig aangepast dat het oude niet meer volledig compatible is met het nieuwe.
Ik weet niet in welk type auto je deze nu probeert in te bouwen ? Maar sinds de MFD 1 is gebouwd zijn er heel veel veranderingen geweest MBT data overdracht in de auto. K-line, can-bus, en zelfs can-bus is al weer zodanig aangepast dat het oude niet meer volledig compatible is met het nieuwe.
Jacobsentertainment476
Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl

Moet het goed gebeuren ? Doe het dan zelf!
En mijn vw passat, T4 en T5 info vindt je hier op www.olaf-jacobs.nl
Mijn nieuwe hobby nirotuning.nl