Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

tv plaatsen in t4

vragen over de T4
Plaats reactie
Jacq N
Berichten: 54
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:37
Locatie: Beverwijk

tv plaatsen in t4

Bericht door Jacq N »

Beste t4 rijders,

Zou graag een tv plaatsen in mijn t4
Ik heb nu digitenne en kabel en een buiten antenne.
Waar plaats ik mijn tv en waar plaats ik de antenne.
Ik wil niet vanuit de stoelen tv kijken de stoelen draai ik nooit omdat er teveel spullen in de auto staan.
Wat is de beste plek en kan je de buiten antenne op een vaste plaats binnen maken en dan draaien of zo?
MVG

Jacq
Gebruikersavatar
bvddobb
Berichten: 1497
Lid geworden op: 15 okt 2013, 10:51
Locatie: Utrecht

Re: tv plaatsen in t4

Bericht door bvddobb »

Heb je een hefdak? Dan moet je ens kijken wat Karel heeft gemaakt in zijn California: beamer aan de onderkant van het bed, projecteert op een 50 cm scherm aan de voorkant van de daktent. Kun je in je bus vanaf de achterbank prima grootbeeld TV kijken!

http://vwcaliforniaclub.com/forum/viewt ... television
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: tv plaatsen in t4

Bericht door matje86 »

je tv plaats je waar je het beste kan kijken, je antenne op het dak voor de beste ontvangst
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
heartbeat
Berichten: 1287
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:20
Locatie: Schiedam

Re: tv plaatsen in t4

Bericht door heartbeat »

Ik heb een speciale tuner voor in de auto hierbij zitten 2 binnen plak antenes voor op de ruit en daar een kpn digtene kaart in
ik kan tv kijkken op het scherm van de navi en zowel op een los scherm achter in de auto werkt perfect ook tijden het rijden met hoge snelheid dan kan je achter kijken en voor gewoon muziek luisteren even als met dvd
Rob & Lize
Gebruikersavatar
Roberto
Berichten: 25
Lid geworden op: 31 aug 2009, 19:13

Re: tv plaatsen in t4

Bericht door Roberto »

Ik heb een Led tv op een scharnierbeugelconstructie in de hangkast gemonteerd. Om te kijken, kastdeur open, de stelschroeven losdraaien op de scharnierpunten van de tv beugel en vervolgens de de tv naar buiten draaien. De antenne is ook in de kledingkast gemonteerd. Dat is een kort sprietje (DVB) met magneetvoet, die plakt met magneetvoet tegen het dak aan naast het raam en dat functioneert prima. De beugels zijn van Conrad. Ik heb twee sets van die beugels gekocht, daardoor heb ik een langere arm kunnen maken. Omdat je vanaf de bank wil kijken zal de hangkast niet de ideale oplossing zijn maar misschien kun je zo'n soort arm maken aan de zijkant van het keukenblok achter de bestuurdersstoel?
Bijlagen
tv camper.JPG
(50.6 KiB) 294 keer gedownload
Plaats reactie