Mijn bus,daar kan ik nu niet bij.
Maar ik wil een toolbox bestellen voor in de bank te zetten om daar wat gereedschap en reserve ondelen in op te slaan
Kan iemand die wel nu bij zijn bus kan mij de binnen maten geven van de bank(waar de tafel dus inzit!) geven
Svp kan ik mooi mijn kistje alvast bestellen
Gr jor
Cali uit 2000
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Binnen maten bank t4 california?
Binnen maten bank t4 california?
VW T4 Westfalia generation Bj 2000 102pk 

Re: Binnen maten bank t4 california?

Bedankt voor de poging 

Misschien kun je bij Etka de exacte maten vinden want het is best een beetje lastig meten omdat het taps toeloopt. Gemeten met de zitting omhoog, gemeten van links naar rechts aan de voorzijde 86 cm. Dat is de maat tussen het frame. (het frame waar de zitting op rust) Van vloer tot frame is aan de voorzijde 26 cm. De zitting ligt bij het rugvlak 2 cm lager, dus van vloer tot frame 24 cm en van links naar rechts 84 cm. De tafel snoept ook nog wat ruimte van de hoogtemaat, ongeveer 3,5 cm tafelbald en nog eens 3 cm voor de tafelpoot. Ik ben erg benieuwd naar je oplossing om hier nog een toolbox in te zetten. Succes!
Dankje wel
Zal inderdaad niet makkelijk worden om een toolbox met maximale hoogte van 17cm te vinden
Als ik hem heb meld ik mij!
Gr jor
Allit 12,5 is 17 cm hoog dus moet passen is wel een kleintje,maar ik zoek verder
Mannesmann 41510

Zal inderdaad niet makkelijk worden om een toolbox met maximale hoogte van 17cm te vinden
Als ik hem heb meld ik mij!
Gr jor
Allit 12,5 is 17 cm hoog dus moet passen is wel een kleintje,maar ik zoek verder
Mannesmann 41510

Ik heb bij mijn bus het Tafelblad er uitgehaald en ook de geleiders, geeft meer hoogte ruimte.
Als ik wegga neen ik een klein camping tafeltje mee, die ook binnen past.
Mvg
Coen 220
Als ik wegga neen ik een klein camping tafeltje mee, die ook binnen past.
Mvg
Coen 220