Geschrokken ( of eigenlijk niet want we kennen VW inmiddels

Dus nu de vraag of er iemand een display weet te vinden , of die een bedrijf kent die deze display`s kan repareren. De aansturing is gewoon goed , alleen het scherm is slecht......
Hmm, het proberen waard, wellicht.Erdem50 schreef:AC Tronics zou ik eens contacten, dat zijn echt sterren in het repareren van instrumentenpanelen, regelapparaten etc. Doen ook veel displays repareren welke pixsels missen strepen etc.
Je moet eerst het vakje voor de zonnebril eruit halen, dan kun je hem langs daar eruit drukken. Ik heb ergens een foto handleiding...ratlookcalifornia schreef:iemand trouwens een hint hoe ik hem los klik zonder alles weer eens te verkloten? Blijven de instellingen er in staan of vervallen die ook ( kan door het slechte zicht niet echt makkelijk het menu weer in voeren ben ik bang)....
Juistem, die jabvddobb schreef:Hierin zit een complete stap-voor-stap handleiding met plaatjes voor het uitnemen van de CU: http://wimkoelman.files.wordpress.com/2 ... nopf_2.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;