Later heb weer remleidingen gemaakt voor de vooras en heb zelf een Felsset gekocht
Hier maak je ook trompetten mee, maar vond die duurdere apparaat beter werken.
Maar oke een felsset is ook te doen. http://w200.weetjewel.com/w200_tips/pro ... celift.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes webmaster Henk-1 VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Wordt veel gedaan omdat je het kunt buigen in de juiste vorm en eenvoudig kunt felsen.
Standaard is 5 mm of 3/16 maar is ook dikker te verkrijgen. Let dan wel op de juiste passende wartels.
Maar kijk zeker goed hoe de felsrand er uit ziet. Je hebt trompet, kraag bol, kraag bol met hol enz.
Je kunt ook koppelstukjes kopen en dan van staal op koper overgaan. Let wel op bij de koppelstukjes.
Het principe is hetzelfde als knelkoppelingen bij verwarming en waterleiding.
Maar die van de remleiding moet je erg vast aandraaien, en voor het aandraaien iets ruimte overlaten aan aansluitzijde in het koppelstuk.
Het krimptonnetje knelt aan de buitenkant iets meer als aan de binnenkant.
Some say..... he drives a dark red T4. Some say.... he is related to Harry62. All we know.... that he is called The Stig