Normaal hebben de 102 pk TDI 2 weg map sensor. 47 mm doorsnee,inwendig.
Naar ombouwen naar 150 pk heb ik nu een 3 weg map sensor. had 230 pk maar is nu 210 pk ivm 2 massavliegwiel, koppeling. daar wordt aan gewerkt.
Gevoelsmatig kan die nog meer maar waar. De meeste spraken mij tegen dat het niks scheelt als de de vernauwing in het slangen systeem (kom je op de map sensor houder) zal vergroten.
Heb andere map sensor houder laten maken nu van 58 mm doorsnee.
Wat een verschil en nog sneller respons op je pendaal.
hij kan er meer maken
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
2 weg Mapsensor
- m.c van den berg
- Berichten: 1457
- Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:03
- Locatie: Beesd
2 weg Mapsensor
Niet sneller rijden als je bescherm engel vliegen kan. Groeten van uit de Betuwe van Marinus & Jannie
foto nr 602
foto nr 602
Re: 2 weg Mapsensor
Morgen maar eens de gemodificeerde 174PK AXE/BPC koppeling ophalen.
Deze is aangepast voor een T4 EEZ/DQR versnellingsbak.
Kunnen we weer verder puzzelen richting een gedegen koppeling die rond de 550NM aankan.
Deze is aangepast voor een T4 EEZ/DQR versnellingsbak.

Kunnen we weer verder puzzelen richting een gedegen koppeling die rond de 550NM aankan.

ACV Motor Modificaties:
EGR & Kat verwijderd
Fratelli Bosio PP520 verstuivers
Turbo W.G. afstelling aangepast
JB Autoservice & JD-Engeneering, chip op maat
EGR & Kat verwijderd
Fratelli Bosio PP520 verstuivers
Turbo W.G. afstelling aangepast
JB Autoservice & JD-Engeneering, chip op maat