Bouwjaar 2008 automaat 130 pk motor, Geweest van een speciale brandweer eenheid in Groningen! Zelf heb ik de bus gekocht bij een of andere handelaar nabij Gouda.
Voordelen: Heel weinig km, Webasto standkachel, goed onderhouden (?)
Deze bus wordt eigenlijk alleen gebruikt wanneer ik de bus echt nodig hebt, ik doe (tegenwoordig!) alles op de fiets.
Het moet een soort weekend, surf, vakantie camper zijn, ik ga zeker niet voor langere tijd camper, ik wil echt geen tussenschot meer (dan maar ombouw camper:)
Als ik ga kramperen dan wil ik de middelbank demonteren. Ik wil 7 persoons- op kenteken hebben, vandaar.
THINGS TO DO:
Cruisecontrol: is gemonteerd.
Isolatie: (stink) schapenwol gemonteerd.
Anti dreun platen gemonteerd op het plafon, zijpanelen, schuifdeur etc.etc.
Golf GTI 6 stuur zonder stuurflippers: is gemonteerd.
Reimo hefdakje: is gemonteerd
GP bankset 2012 in de laadruimte Timo gray caravelle uitvoering: gemonteerd.
Van GP achterbank naar slaapbank: Done, duidelijke foto's volgen van het slaapbed frame (gelast).
GP voorstoelen (type Timo grey) of deze bekleding wel origineel, deze heb ik reeds nog niet gevonden.
Klein keukenblokje tijdelijk (voor keuring):)
Trekhaak: zelf gemonteerd
Mooi zwarte zonneluifel heel waarschijnlijk Fiamma, komt heeeel snel!
17" gp velgen on the search!
roestfilter verwijderen en fijn tuned chippen door JD.
Spiegels in de kleur van de auto.
Deurhendels in de kleur van de auto.
achterruit rij sensoren: moet ik heel snel monteren " o " wat wen je daar toch aan.
Kleurverschil van het hefdak: laten wrappen: in donkergrijs/zwart carbon look. over 2 weken heb ik een afspraak.
Ik wil de 2 voorstoelen draaibaar maken.
De bumper laat ik tijdelijk in deze kleur, er zijn zo veel toeristen die echt maling hebben, parkeren doe je gewoon tegen de bumpers, TOCH?

Morgen 4 augustus moet ik naar de RDW, type goedkeuring als camper

Hierbij een fotootje: Meer foto's volgen snel.
WEET IEMAND!!! HOE IK AAN DE KLEURCODE KAN KOMEN " WELKE code" DE BRANDWEER PRECIES HEEFT GEBRUIKT?