Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
bus verwennen
bus verwennen
Alle krasjes putjes en steenslag weer weg...ook de instap weer mooi...losse delen zoals bumper gril en motorkap gaan apart...ruit lekte dus die is eruit...toch nog wat kleine roestplekjes in de sponning...deuren even meepakken en uit laten vloeien....gaat weer mooi worden...!
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Re: bus verwennen
Je hoort die bus tevreden knorren.
- raf_construct
Mooi werk, ik ben er ook net mee bezig.
Kijk effe goed onder de kit bovenaan de A-stijlen. Het zou zonde zijn om daar roest te laten zitten...
En heb je de binnenkant van de voorspatborden nagekeken?

Kijk effe goed onder de kit bovenaan de A-stijlen. Het zou zonde zijn om daar roest te laten zitten...
En heb je de binnenkant van de voorspatborden nagekeken?

Nou vrouwtje nog......Harry 341 schreef:Alle krasjes putjes en steenslag weer weg...ook de instap weer mooi...losse delen zoals bumper gril en motorkap gaan apart...ruit lekte dus die is eruit...toch nog wat kleine roestplekjes in de sponning...deuren even meepakken en uit laten vloeien....gaat weer mooi worden...!

Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw.
Mijn vrouwtje is al mooi Henk...dus daar hoef ik niks aan te doen....begrijp de de opmerking (hopelijk) verkeerd...
De mannen hebben vakwerk geleverd...ik mag morgen weer opbouwen...en dan maandag het raam er weer in...klein probleem...de achterklep gaat niet van het slot...ben bang dat ik morgen door het ruitje van de D.C. moet...
De mannen hebben vakwerk geleverd...ik mag morgen weer opbouwen...en dan maandag het raam er weer in...klein probleem...de achterklep gaat niet van het slot...ben bang dat ik morgen door het ruitje van de D.C. moet...
- Bijlagen
-
- IMG-20160305-WA0000.jpg (48.77 KiB) 1851 keer bekeken
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Worden daar video's van gemaakt?Harry 341 schreef:.ben bang dat ik morgen door het ruitje van de D.C. moet...

Gaaf hoor 

Groeten Maarten(RITC)
witte T4 dubbele cabine, 2.0 benzine bj.2001
Defensie blauwe T5 lwb DC 1.9 tdi bj.2007
witte T4 dubbele cabine, 2.0 benzine bj.2001
Defensie blauwe T5 lwb DC 1.9 tdi bj.2007
De mannen van de spuiterij hadden op een verkeerd knoppie gedrukt...dan blijft de achterklep dicht...garagestand noemt men dat.
Gisteren eindelijk een beetje droog weer,dus snel naar autotaalglas gebracht.()onderweg natuurlijk een hagelbui recht van voren....Niet leuk zonder ruit
).en weer een nieuwe ruit gekregen...bij de demontage brak de antenneaansluiting af...dus nieuw raam voor garantie gekregen...voorschermen waren ook los geweest om de rommel eruit te halen...zat gelukkig geen spoortje roest achter..wel meteen alles weer goed in de shit gezet...hele neus incl. de portieren opnieuw strak in de lak...kan er weer tegen..
Morgen even plaatje schieten...
Gisteren eindelijk een beetje droog weer,dus snel naar autotaalglas gebracht.()onderweg natuurlijk een hagelbui recht van voren....Niet leuk zonder ruit

Morgen even plaatje schieten...
-
Goed bezig