Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

avic x1

vragen over de T5
Plaats reactie
jeffrey194
Berichten: 35
Lid geworden op: 25 jun 2007, 22:24
Locatie: Leerdam

avic x1

Bericht door jeffrey194 »

Weetjewellers

Heb een avic x1 met de standaard voorspeakers en heb achterin onder mijn bank 2 pioneer speakers ingebouwd werkte gewoon lekker. Alleen nu miste ik nog net wat diepe bass nu heb ik er een actieve subwoofer van pioneer erbij gezet.
Kom ik tot de ontdekking dat mijn achterspeakers nu gewoon niet meer meedoen. Heb de kabels gecontroleerd waren goed.

Dus nu is mijn vraag schakelt die de achter speakers dan uit als er een sub wordt bij gezet.

Alvast bedankt :groteogen :groteogen :groteogen :groteogen
henk88
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:41
Contacteer:

Bericht door henk88 »

Zo ging dat bij mij ook,de audio boer heeft er een soort filter in gezet,nu werkt
het weer perfect.


:yes :yes
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Iets meer info Jeffrey, hoe heb je een en ander aangesloten ? De actieve sub op je Avic neem ik aan en de achterspeakers op je sub ?? Heb je in de Avic de subwooferuitgang aangezet ? Verder kan het ook nog met je audioinstellingen te maken hebben. Misschien staat het momenteel zo ingesteld dat er alleen lage tonen doorgelaten worden. Het instellingenmenu van de Avic toestellen is zeer uitgebreid, dus ik vermoed dat je het daar moet zoeken......
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
jeffrey194
Berichten: 35
Lid geworden op: 25 jun 2007, 22:24
Locatie: Leerdam

Bericht door jeffrey194 »

henk en schilder bedankt voor jullie reacties. maar heb het gevonden bij allebei de speakers waren toch 2 stekkers los gegaan. :bifun :bifun :bifun

gr jeffrey

ps schildertje heb mijn achter speakers gewoon op me avic zitten en de sub staat helemaal apart geschakeld op de sub uitgang.
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Ok, mooi dat het zo makkelijk op te lossen was :yes
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Plaats reactie