Ik ben mijn T4 aan het ombouwen van een enkele naar een dubbele cabine (kind op komst) en heb wat vragen met betrekking tot de RDW keuring, waarschijnlijk is hier meer kennis dan ik heb.. Ik moet aanstaande maandag (7-8-2017) naar de keuring en heb nog tijd voor kleine aanpassingen of is het kansloos

1. Mijn tussenschot sluit niet perfect aan, kom ik weg met deze kier bovenin en bij het linkerraam?
2. Ik weet dat de inbouw onomkeerbaar moet zijn en je popnagels of eenrichtingsschroeven moet gebruiken, hoe streng gaan ze hier mee om? Heeft het zin om dopjes op de schroeven te plaatsen of dicht te kitten?
3. De bus is uit 2000 en ik hoor ook dat je hem moet keuren zonder de gordels in de achterbank. Het lijkt me heel onlogisch om een bus zonder gordels te keuren maar ja wie ben ik. Weten jullie waar ik goed aan doe?
4. Dan heb ik ook al twee keer gehoord dat je een schotje tussen je voorstoelen nodig hebt zodat je niet naar achter kan lopen, zie de foto die ik gevonden heb op het web. Hoe zit dit dan? Ik zie dit nooit in dubbel cabine bussen...?
Jullie advies is mij van harte welkom.
Dank!
Michiel

Andere bus, voorbeeld van schot tussen de stoelen: