Al jaren hebben wij div. camper(tjes) gehad maar nog nooit officieel ergens aangemeld. Nu werd het tijd om mij/ons even netjes voor te stellen. Sinds 1,5 jr hebben wij een T4 California. Ik heb al een aantal keer gebruik kunnen maken van jullie kennis dus nu officieel de 'aanmelding'.
Ik ben Tim, 34 jr en woon met vrouw en dochter in Waddinxveen. Wij hebben hebben een Suzuki Carry Romahome, een T3 Westfalia gehad en nu dus een T4 California. Ik moet toegeven dat ik mij, in de periode tussen de T3 en T4 (wij reden toen burgerlijk een Citroen Berlingo), verzet heb tegen een grote camper voor de deur. Mijn vrouw bleef zeggen dat het de beste keuze was voor ons en 1,5jr geleden ben ik overstag gegaan... Helaas.. ze had gelijk

De camper is onze enige 4-wieler want woon-werk doen wij beide op de motor. Zodra het maar een beetje mooier weer wordt zijn wij nagenoeg elk weekend eropuit. Op het werk en van vrienden horen wij ook regelmatig "ga je nu wéér weg!"

Per 27 april gaan wij van ons ouderschap genieten en 15 weken door Europa trekken. De plannen worden nu gemaakt maar doel is vooral geen stress en genieten. Samen met onze dochter van 4, die helemaal dol is van haar "tentbedje", gaan we dus genieten van het hippe 'Vanlife' leven.

De verwachting is dat wij ca 15.000km gaan rijden. En het voorlopige doel is eerst naar de Noordkaap en daarna door Europa naar Sicilië. Kortweg, het noordelijke en zuidelijkpuntje van Europa raken. Maar alleen de Noordkaap is een vast doel, dus de rest is 'in potlood'.
In de tussentijd ga ik alles nalopen van de camper en waarschijnlijk veel lezen en soms vragen