Ik schreef net in een ander topic over een losgebroken bout die al erg lang in mijn bodemplaat gelegen moet hebben en dacht terug aan een ander sterk verhaal:
- Koningsdag weekend gaan kamperen met de kleine
- fiets achterop gezet, hangslot, met sleutel er in nog aan het stuur. "dat leg ik straks wel binnen voordat ik ga rijden"
- Na een rit van 45 minuten aankomen op de camping en van een vriendin te horen krijgen: "Wist je dat er een sleutel op je fietsendrager ligt?"
Die sleutel is dus onderweg uit het slot gevallen, is daarbij precies op 1 van de dragers terecht gekomen ipv door de veel grotere ruimtes er tussendoor gevallen, en is daar ook nog eens de rest van de weg blijven liggen!
Lucky me!
Zijn er nog meer sterke verhalen om me te overtroeven?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Lucky me
- Henk-1
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Lucky me
sterker kan ik het niet vertellen
Groetjes webmaster Henk-1 VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
- Rafke 108
Supertopic tussen de soms heel negatieve topics
Toevallig vandaag het verhaal van twee van mijn medewerkers:
Die waren vrijdagnacht met een uur tussen hun twee onderweg naar Italië, eentje met een Sprinter, een andere met een MAN TGE. Aangezien we dit traject elke dag/nacht afleggen hebben de mensen zowat hun vaste tank/stopplaatsen. De jongen met de TGE rijdt op pantoffeltjes, en schoentjes staan altijd netjes op het instaptrapje (mini-truckers).
De tweede chauffeur neemt net voor Innsbruck een pauze en ziet een schoen liggen die hij meent te herkennen. Een belletje naar zijn collega en ja hoor ... zijn schoen blijkt uit zijn busje te zijn gevallen ..
Gelukkig heeft er geen Pool of Roemeen zijn gevoeg op gedaan... Bij het ontbijt in Linate zijn de schoenen herenigd :)
Toevallig vandaag het verhaal van twee van mijn medewerkers:
Die waren vrijdagnacht met een uur tussen hun twee onderweg naar Italië, eentje met een Sprinter, een andere met een MAN TGE. Aangezien we dit traject elke dag/nacht afleggen hebben de mensen zowat hun vaste tank/stopplaatsen. De jongen met de TGE rijdt op pantoffeltjes, en schoentjes staan altijd netjes op het instaptrapje (mini-truckers).
De tweede chauffeur neemt net voor Innsbruck een pauze en ziet een schoen liggen die hij meent te herkennen. Een belletje naar zijn collega en ja hoor ... zijn schoen blijkt uit zijn busje te zijn gevallen ..
Gelukkig heeft er geen Pool of Roemeen zijn gevoeg op gedaan... Bij het ontbijt in Linate zijn de schoenen herenigd :)
T4 Caravelle & T6.1 California
Vroeger T5 Multivan 04 & T5 Caravelle 07
Facebook: Raf Deveuster
Instagram: rafdeveuster
Vroeger T5 Multivan 04 & T5 Caravelle 07
Facebook: Raf Deveuster
Instagram: rafdeveuster
- Multivan Generation
- Contacteer:
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...