Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
TIP Vervangend slot Westfalia Wertfach/kluisje
TIP Vervangend slot Westfalia Wertfach/kluisje
Voor iedereen die in zijn ofd haar Westfalia California een Westfalia kluisje / Wertfach naast de bank heeft staan en een nieuw slotje nodig heeft hierbij een tip. Burg Wächter maakt een slotje dat precies past en dan ook nog de juiste sluitplaat meelevert. Het gaat om model ZS 77 SB, EAN 4003482030714. Voor ongeveer €10,- te koop, onder andere bij Hornbach.
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Re: TIP Vervangend slot Westfalia Wertfach/kluisje
Goeie tip.
Ik had bij mijn kluisje nog een half sleuteltje (plastic handvatje was eraf) en kon er, geheel tegen mijn verwachting, eentje bij laten maken. Was niet bij de hakkenbaar, maar een echte ouderwetse sleutelmaker.

Ik had bij mijn kluisje nog een half sleuteltje (plastic handvatje was eraf) en kon er, geheel tegen mijn verwachting, eentje bij laten maken. Was niet bij de hakkenbaar, maar een echte ouderwetse sleutelmaker.
Verkocht in mei 2021: T4 California 2.4D AAB 1992
Wow!!,
Had ik dat maar eerder geweten. Ik heb een origineel DOM cylindertje gekocht met twee sleutels en was als ik het goed herinner meer dan 50,- kwijt.
Met verdrietige groet,
Charles Vos
Had ik dat maar eerder geweten. Ik heb een origineel DOM cylindertje gekocht met twee sleutels en was als ik het goed herinner meer dan 50,- kwijt.

Met verdrietige groet,
Charles Vos
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SCA hefdak
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SCA hefdak
Goeie tip! Gelijk eentje besteld :)
Thanks
Gr, Raanan
Thanks