wel zo netjes, ik lees hier ook al een tijdje mee. Al veel handige informatie kunnen vinden, zoals bijvoorbeeld over mijn remlicht schakelaar die ervoor zorgde dat ik een motorstoringsmelding kreeg en mijn achterlichten en cruise control niet meer werkten. Zonder dit forum was ik daar nooit zelf achtergekomen, easy fix dus. :-)
Ik heb een half jaar geleden deze verlengde t5 gekocht. Is mijn eerste VW maar tot nu toe bevalt hij heel goed. Hij is deels prive deels voor mijn bedrijfje. Ik heb het eerste jaar voornamelijk onderhoud gedaan:
- Uiteraard allereerst een onderhoudsbeurt
- Nieuwe winterbanden op de huidige lm velgen
- Wiellagers vervangen
- stuurkogels vervangen
- Dieselleiding die lekte vervangen
- Schuifdeur die niet meer open wilde is gerepareerd (slot vervangen)
Nu lijkt hij (klopt af) op orde. Dus kan ik langzaamaan beginnen met hem wat aan te kleden. De plannen:
- Spoilertje in kleur
- Push bar en side bars
- Dubbel din radio met achterruitrijcamera
- Grotere zomervelgen
- Reclame van het bedrijf erop (bescheiden, onderlangs)
- Paar kleine cosmetische zaken aanpakken, klein beetje roest onder de klink, deukje achterspatbord, deukje onder een klink. En misschien de achterbumper opnieuw laten doen Maar dat weet ik nog niet zeker omdat ik ook vaker moet laden en hij snel beschadigd raakt.
Ideeën? Ik hoor het graag! Genoeg gel***, paar fotootjes:

En beetje vloeken hier natuurlijk, als oldie heb ik nog een Ford Taunus 2.0 v6. Wordt alleen gebruikt bij mooi weer en voor de hobby. Is jaartje of 12 al in het bezit. Voor de liefhebbers toch een fotootje:

De cabrio is van mijn schoonbroertje.